Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af Lintz » 01 jun 2019 20:14
Indlæg af Fiffer » 01 jun 2019 21:21
Indlæg af Bigfoot » 01 jun 2019 21:29
Indlæg af Lintz » 01 jun 2019 21:30
Fiffer skrev: ↑01 jun 2019 21:21 Den dimmer med fjederen på skal bare drejes lidt retur, og spændes fast igen. Det er nemt lavet.
Indlæg af Lintz » 01 jun 2019 21:31
Bigfoot skrev: ↑01 jun 2019 21:29 og så kan du også have lidt fordel i at smide en anelse 2.takt olie med i benzinen, da de små motorer kan hænge en anelse i nålen i karburatoren, og derfor kan det være svært at regulere tomgang, hvis den pludselig løsner sig efter justering.
Indlæg af Bigfoot » 01 jun 2019 22:03
Lintz skrev: ↑01 jun 2019 21:31 Ok, det skal jeg huske men det er jo ikke tomgangen det er galt med - Denne motor skal jo bare køre "fulde gardiner" når den er startet - Dog syntes jeg nu nok at der er lidt for meget drøn på nu.
Indlæg af Lintz » 01 jun 2019 22:05
Bigfoot skrev: ↑01 jun 2019 22:03 det er faktisk en skrivefejl fra mig..... det er sådan at hvis nålen hænger, og du justerer fuld gas, og nålen så løsner sig, så får du en højere fuld gas
Indlæg af lamborg » 03 jun 2019 16:51
Indlæg af thy » 04 jun 2019 13:39
Lintz skrev: ↑01 jun 2019 21:30 Hvis det er denne du mener har jeg prøvet at justerer både den ene vej og den anden. Holder man akslen med en tang kan armen godt justeres lidt den ene eller den anden vej men lige meget hjælper det. Når motoren kører kan jeg presse på stangen og den flytter sig et par milimeter og går ned i omdrejninger - Men justerer mig ud af det kan jeg ikke. 20190601_212545.jpg
Indlæg af Lintz » 04 jun 2019 13:47
thy skrev: ↑04 jun 2019 13:39 den stang den arm styrer for oven er den bøjet meget? den kan rettes lidt ud så tar det noget af omdrejninger normalt
Tilbage til "Bil, MC og Motor"