Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Massiv problem med RW pillen

Spørgsmål vedr. fyring med træpiller
Besvar
pendec

Re: Massiv problem med RW pillen

Indlæg af pendec » 03 mar 2016 00:25

MortenW skrev:Hej Calle.

Det var faktisk Pillemadsen jeg henvendte mig til, men de har bare sendt min mail videre til Rene fra RW-piller. Pillemadsen har intet fortaget sig på nuværende. Jeg tror hvis jeg skriver til Pillemadsen igen, så er det Rene fra RW pillen jeg får i telefonen igen, og ham kommer jeg igen vejene med!
Lige for at slå det fast, du er utilfreds med forhandleren "Pillemadsen" og du mener ikke trustpilot bruges til sådanne meninger og reklamtioner over et produkt forhandler ikke har lyst eller gide være behjælpelig med.

Bare så du kan se, du skriver lige præcis hvad er pointen i at bruge de sites, hvis man lyster, det er jo dig frit for.. Chancerne er nok, at dit indlæg slettes alligevel.


Brugeravatar
MortenW
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 615
Tilmeldt: 04 apr 2010 17:54
Mit fyr: Blackstar 10Kw. Styring 7.0.
Areal: 134
Brændsel: Højlund pillen
Fremviser gerne i postnummer: 5240
Geografisk sted: Odense - Fyn
Givet likes: 36 gange
Modtaget likes: 6 gange

Re: Massiv problem med RW pillen

Indlæg af MortenW » 03 mar 2016 05:54

pendec skrev:Lige for at slå det fast, du er utilfreds med forhandleren "Pillemadsen" og du mener ikke trustpilot bruges til sådanne meninger og reklamtioner over et produkt forhandler ikke har lyst eller gide være behjælpelig med.

Bare så du kan se, du skriver lige præcis hvad er pointen i at bruge de sites, hvis man lyster, det er jo dig frit for.. Chancerne er nok, at dit indlæg slettes alligevel.
Nu roder du Trustpilot ind i det igen. Denne tråd handler om noget helt andet, gør dig selv den tjeneste og læs hele tråden igennem! :great:

calle

Re: Massiv problem med RW pillen

Indlæg af calle » 03 mar 2016 09:38

MortenW skrev:Hej Calle.

Det var faktisk Pillemadsen jeg henvendte mig til, men de har bare sendt min mail videre til Rene fra RW-piller. Pillemadsen har intet fortaget sig på nuværende. Jeg tror hvis jeg skriver til Pillemadsen igen, så er det Rene fra RW pillen jeg får i telefonen igen, og ham kommer jeg igen vejene med!
Hej Morten.

Det er også sådan jeg har opfattet historien. Derfor mener jeg også, at du skal SKRIVE til forhandleren og præcisere, at du ønsker dine piller byttet. Alternativt pengene tilbage, idet mødet med producenten ikke gav et resultat, som du kan være tjent med. Saml nogle piller med synlige plastikrester. Læg nogle af dem i et glas vand. Tag billeder af hele seancen og vedhæft dem din mail. Det er mht. evt. plastik i pillerne, at du har din bedste sag.

Venlig hilsen

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Re: Massiv problem med RW pillen

Indlæg af Lintz » 03 mar 2016 09:49

calle skrev:Hej Morten.

Det er også sådan jeg har opfattet historien. Derfor mener jeg også, at du skal SKRIVE til forhandleren og præcisere, at du ønsker dine piller byttet. Alternativt pengene tilbage, idet mødet med producenten ikke gav et resultat, som du kan være tjent med. Saml nogle piller med synlige plastikrester. Læg nogle af dem i et glas vand. Tag billeder af hele seancen og vedhæft dem din mail. Det er mht. evt. plastik i pillerne, at du har din bedste sag.

Venlig hilsen
Kunne dette være en sag det kunne køres ved forbrugerombudsmanden?
Ved ikke helt hvor klare reglerne er vedr. Fremmedelegmer i piller. Om det er danske regler eller EU.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

Brugeravatar
Bigfoot
Stoker XIX
Stoker XIX
Indlæg: 5100
Tilmeldt: 06 sep 2010 10:21
Mit fyr: Clivet 8,3kw luft-vand
Areal: 116
Brændsel: ren el
Fremviser gerne i postnummer: 6818
Geografisk sted: Årre/Varde
Givet likes: 9 gange
Modtaget likes: 200 gange

Re: Massiv problem med RW pillen

Indlæg af Bigfoot » 03 mar 2016 09:58

og så råber jeg lige et sætning ud her...... ja faktisk kun et ord, som har kæmpe betydning i jeres garanti og byttepolitik.....

GRÆNSEHANDEL!!!!!!

bemærk det er pillemadsen GMBH i har handlet med, altså et tysk selskab, der kan forbrugerrådet, ombudsmanden, folketinget, eller vestjysk skyttelaug, intet stille op imod.
Det eneste man kan appellere til, er Allans egen forretningsførelse, og at man har fået et produkt som er noget skrammel.
Problemet nu, er så at RW ikke er forpligtet til at markedsføre et produkt der kan bruges i alle slags fyr. De sælger kun træpiller. Mit fyr kan jo sagtens æde dem, og derfor kan de holde deres ryg fri.
Hvis ham fra RW mener et scotte er et lortefyr, så er det jo nok fordi du ikke er den eneste der har henvendt sig med problemet, og alle dem med twinheat, baxi, gejs og andet stort stoker, oplever ikke noget problem, for de æder dem med pose og alt icon_cheesygrin.gif icon_cheesygrin.gif ja selv pallen ryger med igennem på nogen af dem.... :shock:

Men jeg mener nu stadig at en træpille til de penge, bør have en højere kvalitet, især når man ser på hvad man tidligere har modtaget fra RW. Jeg køber dem heller ikke mere.
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.


newpas
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1713
Tilmeldt: 06 nov 2011 13:28
Mit fyr: MGM15 Årg 2007
Areal: 150+kælder
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 9870
Dagligt forbrug: For stort men kræves
Årligt forbrug: 510sæk/år=8T
Geografisk sted: Nordjylland/Hørmested
Givet likes: 35 gange
Modtaget likes: 13 gange

Re: Massiv problem med RW pillen

Indlæg af newpas » 03 mar 2016 09:59

Ja forbrugerombudsmanden har jo nok ikke noget at lave! :shock: :shock: :great:

Brugeravatar
Bigfoot
Stoker XIX
Stoker XIX
Indlæg: 5100
Tilmeldt: 06 sep 2010 10:21
Mit fyr: Clivet 8,3kw luft-vand
Areal: 116
Brændsel: ren el
Fremviser gerne i postnummer: 6818
Geografisk sted: Årre/Varde
Givet likes: 9 gange
Modtaget likes: 200 gange

Re: Massiv problem med RW pillen

Indlæg af Bigfoot » 03 mar 2016 10:01

newpas skrev:Ja forbrugerombudsmanden har jo nok ikke noget at lave! :shock: :shock: :great:
Newkredit..... er en banke :twisted: icon_cheesygrin.gif
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.

pendec

Re: Massiv problem med RW pillen

Indlæg af pendec » 03 mar 2016 11:42

MortenW skrev:Nu roder du Trustpilot ind i det igen. Denne tråd handler om noget helt andet, gør dig selv den tjeneste og læs hele tråden igennem! :great:
Jeg kan kun konkludere, du har købt noget lort, og du vil gerne klage til "Pillemadsen" og han gider ikke gøre noget udover sende dig videre til producenten. Der kommer den negative holdning til Pillemadsen så ind i det, og du kan da lade andre brugere på trustpilot vurdere om pillemadsen også er den flinke fyr, alle de andre mener han er. Så blande noget ind i en debat om RW træpiller som du kun kan tage med pillemadsen, ser jeg intet forkert i. For det er vel budskabet her på forum, så hvorfor ikke på andre forums.


Besvar