Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Massiv problem med RW pillen

Spørgsmål vedr. fyring med træpiller
Besvar
calle

Re: Massiv problem med RW pillen

Indlæg af calle » 29 feb 2016 20:39

Ja det gør da indtryk, når en tidligere inkarneret RW-pillebruger som Lamborg er kritisk.

Venlig hilsen


Brugeravatar
MortenW
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 615
Tilmeldt: 04 apr 2010 17:54
Mit fyr: Blackstar 10Kw. Styring 7.0.
Areal: 134
Brændsel: Højlund pillen
Fremviser gerne i postnummer: 5240
Geografisk sted: Odense - Fyn
Givet likes: 36 gange
Modtaget likes: 6 gange

Re: Massiv problem med RW pillen

Indlæg af MortenW » 01 mar 2016 05:52

newpas skrev:Måske på grund af din håndtering. Her er der ingen problemer med RW.

Det må du forklare nærmere. Hvis RW pillen kræve skærpet håndtering, vil det være på sin plads at du evt. ligger en vejledning ud i forrummet så alle dem der bruger RW pillen, ikke gør noget forkert!

newpas
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1713
Tilmeldt: 06 nov 2011 13:28
Mit fyr: MGM15 Årg 2007
Areal: 150+kælder
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 9870
Dagligt forbrug: For stort men kræves
Årligt forbrug: 510sæk/år=8T
Geografisk sted: Nordjylland/Hørmested
Givet likes: 35 gange
Modtaget likes: 13 gange

Re: Massiv problem med RW pillen

Indlæg af newpas » 01 mar 2016 07:58

Det jeg mener er, at jeg håndterer RW nøjagtig som de andre mærker og har ingen problemer! Hvis calle har problemer kan det jo være at der hos ham er forhold der afviger fra det "normale". Så din (morten w) antagelse om at RW kræver særlig vejledning holder ikke her ihvertfald. :great:

Brugeravatar
MortenW
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 615
Tilmeldt: 04 apr 2010 17:54
Mit fyr: Blackstar 10Kw. Styring 7.0.
Areal: 134
Brændsel: Højlund pillen
Fremviser gerne i postnummer: 5240
Geografisk sted: Odense - Fyn
Givet likes: 36 gange
Modtaget likes: 6 gange

Re: Massiv problem med RW pillen

Indlæg af MortenW » 01 mar 2016 10:07

newpas skrev:Det jeg mener er, at jeg håndterer RW nøjagtig som de andre mærker og har ingen problemer! Hvis calle har problemer kan det jo være at der hos ham er forhold der afviger fra det "normale". Så din (morten w) antagelse om at RW kræver særlig vejledning holder ikke her ihvertfald. :great:
Hvis du ellers læser tråden fra starten af, vil du bemærke at jeg kun taler om den sidste sending jeg har fået. Har kørt med RW pillen i 3 år nu uden problemer, men den sidste sending har været noget møj, hvilket andre brugere også fortæller her på forummet :P :great:

calle

Re: Massiv problem med RW pillen

Indlæg af calle » 01 mar 2016 19:27

newpas skrev:Det jeg mener er, at jeg håndterer RW nøjagtig som de andre mærker og har ingen problemer! Hvis calle har problemer kan det jo være at der hos ham er forhold der afviger fra det "normale". Så din (morten w) antagelse om at RW kræver særlig vejledning holder ikke her ihvertfald. :great:
Jeg har aldrig fyret med RW, men overvejede det på et tidspunkt, da jeg havde problemer med German Pellets. Turde ikke købe RW da det kom til stykket, fordi jeg syntes, at de var for billige :roll:

Venlig hilsen


Brugeravatar
MortenW
Stoker XII
Stoker XII
Indlæg: 615
Tilmeldt: 04 apr 2010 17:54
Mit fyr: Blackstar 10Kw. Styring 7.0.
Areal: 134
Brændsel: Højlund pillen
Fremviser gerne i postnummer: 5240
Geografisk sted: Odense - Fyn
Givet likes: 36 gange
Modtaget likes: 6 gange

Re: Massiv problem med RW pillen

Indlæg af MortenW » 01 mar 2016 19:29

Har lige haft et stop i eftermiddags igen, da jeg fik gang i fyret igen stank det af plastik eller lim :cry:

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Re: Massiv problem med RW pillen

Indlæg af Lintz » 01 mar 2016 19:32

calle skrev:Jeg har aldrig fyret med RW, men overvejede det på et tidspunkt, da jeg havde problemer med German Pellets. Turde ikke købe RW da det kom til stykket, fordi jeg syntes, at de var for billige :roll:

Venlig hilsen
Hvad er " for billigt" eksklusiv levering ? Calle.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

calle

Re: Massiv problem med RW pillen

Indlæg af calle » 01 mar 2016 19:42

Lintz skrev:Hvad er " for billigt" eksklusiv levering ? Calle.
Du ved udmærket godt hvad jeg mener Lintzyboy icon_cheesygrin.gif Husker ikke prisen, men den var ihvertfald på det tidspunkt noget lavere end på både Barlinek og GP.

Venlig hilsen

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Re: Massiv problem med RW pillen

Indlæg af Lintz » 01 mar 2016 19:46

calle skrev:Du ved udmærket godt hvad jeg mener Lintzyboy icon_cheesygrin.gif Husker ikke prisen men den var ihvertfald på det tidspunkt noget lavere end både Barlinek og GP.

Venlig hilsen
OK. Skulle bare lige høre hvad du mente med det.
Og ja. Hvis en varer er påfaldende billigere end tilsvarende vare skal man nok være på vagt.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

calle

Re: Massiv problem med RW pillen

Indlæg af calle » 01 mar 2016 20:05

Lintz skrev:OK. Skulle bare lige høre hvad du mente med det.
Og ja. Hvis en varer er påfaldende billigere end tilsvarende vare skal man nok være på vagt.
Der er nogen der påstår, at man får hvad man betaler for. Ved da godt, at det er en lidt smart floskel, men jeg er nok den type, der alligevel ofte gerne betaler lidt mere, for at være sikker. Gad vide hvor mange penge jeg kunne have sparet gennem tiderne :shock: :shock: :shock: :shock:

Venlig hilsen icon_cheesygrin.gif


Besvar