Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

garanti

Hvis du ikke ved hvor du skal stille dit spørgsmål, er du velkommen til at gøre det her
Besvar
Solveig
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 2
Tilmeldt: 14 feb 2016 17:14
Modtaget likes: 1 gang

garanti

Indlæg af Solveig » 17 feb 2016 09:57

Vi fik sat Pellux 200 fra Vølund i gang 21. oktober 2015. :?
Der blev i januar problemer ville ikke tage piller, kontaktede VVS, der havde installeret.
Fik besked på at tilslutte sneglen direkte i stikkontakt og tvinge den til at tage piller, afmontere slange til fyret og køre i en spand til den blev fuld, således gjort. Under fejning af fyrrum fandt vi ud af at nu blev der smidt piller på gulvet. Fejede op. Dagen efter tjekkede der var kommet nye, Andre piller på gulvet. Kontaktede VVS da det ikke kunne være rigtig.
Han kom og tømte sneglen for savsmuld og sneglen faldt på plads. Det var i februar.
Vi har nu modtaget regning :cry: rigtigt? eller forkert?

Fortsat god dag.
Solveig


xkfc

Re: garanti

Indlæg af xkfc » 17 feb 2016 10:08

Som jeg læser det er der jo ikke nogen defekt på fyret, så umiddelbart vil jeg mene "Rigtigt"

Om det så får jeg til at anbefale smeden til andre.. næppe. Det kommer jo an på om det ellers er fint arbejde, og hvordan handlen er aftalt.

Personligt jagter jeg ikke den billigste pris, jeg vil vide hvilke håndværker jeg har med at gøre. Da vi flyttede til nyt område for mange år siden var det første vi snakkede med naboer og ungernes skolekammeraters forældre om, hvilke håndværkere de brugte, og hvem de ikke brugte.. det har kun givet godt arbejde, måske har jeg spildt lidt penge, men jeg kunne jo også have tilraget mig en masse ærgelser..

newpas
Stoker XVI
Stoker XVI
Indlæg: 1713
Tilmeldt: 06 nov 2011 13:28
Mit fyr: MGM15 Årg 2007
Areal: 150+kælder
Brændsel: Træpiller
Fremviser gerne i postnummer: 9870
Dagligt forbrug: For stort men kræves
Årligt forbrug: 510sæk/år=8T
Geografisk sted: Nordjylland/Hørmested
Givet likes: 35 gange
Modtaget likes: 13 gange

Re: garanti

Indlæg af newpas » 17 feb 2016 10:29

Det havde jo været nemt for ham første gang at fortælle at han mistænkte smuld i snegl! Så kunne I selv have kontrolleret om dette var/er tilfældet! Vær opmærksom på at det kan komme igen. Kan du bore 5-6 5mm huller i underside nederst på snegl og stille en bakke/spand under til opfangning af savsmuld?

Solveig
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 2
Tilmeldt: 14 feb 2016 17:14
Modtaget likes: 1 gang

Re: garanti

Indlæg af Solveig » 23 feb 2016 08:55

:) Har i dag modtaget kreditnota. :) :) :great:
Solveig
Fortsat god dag.


Besvar