Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Formel Jen

Ordet er frit
Snak om lige hvad du har lyst til
Besvar
Brugeravatar
thy
Supporter
Supporter
Indlæg: 10374
Tilmeldt: 09 dec 2006 17:17
Mit fyr: Baxi 1,5 350L
Areal: 190 +værksted 130
Brændsel: Estonia
Fremviser gerne i postnummer: 5560
Dagligt forbrug: ca 8-30
Årligt forbrug: ca 5-6
Geografisk sted: Frøbjerg (FYN)
Givet likes: 101 gange
Modtaget likes: 269 gange
Kontakt:

Re: Formel Jen

Indlæg af thy » 15 maj 2016 16:31

Lintz skrev:Rosberg gør det han må. Havde Lewis lavet en ordentlig start havde Rosberg aldrig kommet forbi.

Med hensyn til dækvalg ved Renault ser det ud til at Kevin ikke forstod at køre dem. Det kunne Palmer åbenbart.
Eller så var der problemer med det sæt der sad på Kevins bil.
Jo jo men inden det dårlige dækvalg lå de da helt oppe på 11-12 plads så skod valg
Mvh thy.... ps viser gerne Banditten frem hvis det sku være 402.gif
https://stokerlog.dk/public.php?userid= ... 96df9256b2
Flemming Illum Nielsen


Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Re: Formel Jen

Indlæg af Lintz » 15 maj 2016 16:39

thy skrev:Jo jo men inden det dårlige dækvalg lå de da helt oppe på 11-12 plads så skod valg
Fuldstændig enig. :great:
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

xkfc

Re: Formel Jen

Indlæg af xkfc » 17 jul 2016 03:42

Så fik jeg lige købt billetter til Hockenheim, så må vi se om det hjælper på Kevins placering når datteren og jeg hepper :great:

Det bliver lidt spændende at se det live. :)

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Re: Formel Jen

Indlæg af Lintz » 17 jul 2016 07:58

xkfc skrev:Så fik jeg lige købt billetter til Hockenheim, så må vi se om det hjælper på Kevins placering når datteren og jeg hepper :great:

Det bliver lidt spændende at se det live. :)
Skal nok holde øje med jer når jeg ser det på "fjerneren"
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

xkfc

Re: Formel Jen

Indlæg af xkfc » 01 aug 2016 13:16

Forventningerne blev 100% opfyldt. Larm, røg og møj i overdådige mængder. Bratwurst, pommes og Bitburger i nogenlunde samme mængder :great:
Vi måtte alle boderne igennem inden de lykkedes at finde Team Renault kasketter, og monstro om vi ikke købte de eneste 4 de havde icon_cheesygrin.gif det var ganske småt med Renault/Kevin fans, men fedt med de 3 overhalinger han lavede og vi i disse 3 øjeblikke var de eneste 4 der stod op og heppede. icon_cheesygrin.gif
Ordnung muss sein, hak,hak,hak, jeg har aldrig oplevet et arrangement med omkring 20000(mit gæt) biler hvor der ikke var kø ind og ud, 2-5 min og vi var inde på eller ude fra pladsen. :great: Lørdag blev vi guided ind på P2 10min gåtur fra banen, Søndag endte vi på P6 hvor gåturen var 20-25min.


Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Re: Formel Jen

Indlæg af Lintz » 01 aug 2016 13:36

xkfc skrev:Forventningerne blev 100% opfyldt. Larm, røg og møj i overdådige mængder. Bratwurst, pommes og Bitburger i nogenlunde samme mængder :great:
Vi måtte alle boderne igennem inden de lykkedes at finde Team Renault kasketter, og monstro om vi ikke købte de eneste 4 de havde icon_cheesygrin.gif det var ganske småt med Renault/Kevin fans, men fedt med de 3 overhalinger han lavede og vi i disse 3 øjeblikke var de eneste 4 der stod op og heppede. icon_cheesygrin.gif
Ordnung muss sein, hak,hak,hak, jeg har aldrig oplevet et arrangement med omkring 20000(mit gæt) biler hvor der ikke var kø ind og ud, 2-5 min og vi var inde på eller ude fra pladsen. :great: Lørdag blev vi guided ind på P2 10min gåtur fra banen, Søndag endte vi på P6 hvor gåturen var 20-25min.
Så godt løbet. Det var da et af de lidt mere spændende løb med lidt overhalinger som var værd at kigge på.
Så godt et par danske flag vejre oppe blandt publikum - Blandt andet et med det danske og finske.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

Brugeravatar
thy
Supporter
Supporter
Indlæg: 10374
Tilmeldt: 09 dec 2006 17:17
Mit fyr: Baxi 1,5 350L
Areal: 190 +værksted 130
Brændsel: Estonia
Fremviser gerne i postnummer: 5560
Dagligt forbrug: ca 8-30
Årligt forbrug: ca 5-6
Geografisk sted: Frøbjerg (FYN)
Givet likes: 101 gange
Modtaget likes: 269 gange
Kontakt:

Re: Formel Jen

Indlæg af thy » 01 aug 2016 13:44

Godt løb de første 50 omgange... Og så typisk fejl taktik fra Renault i stedet for godt ræs resten af løbet bedstemors kørsel på dårlige dæk,selv om et helt nyt sæt i garagen tap på 4 sek Per runde de sidste 15-17 omgange =60 sek hvor et pitstop havde taget ca18-22 sek,ærgerligt når man havde set de kunne hamle op med og køre forbi saints og kvayt og viliams osv...

Endte med en øv fornemmelse.
Mvh thy.... ps viser gerne Banditten frem hvis det sku være 402.gif
https://stokerlog.dk/public.php?userid= ... 96df9256b2
Flemming Illum Nielsen

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Re: Formel Jen

Indlæg af Lintz » 01 aug 2016 13:50

thy skrev:Godt løb de første 50 omgange... Og så typisk fejl taktik fra Renault i stedet for godt ræs resten af løbet bedstemors kørsel på dårlige dæk,selv om et helt nyt sæt i garagen tap på 4 sek Per runde de sidste 15-17 omgange =60 sek hvor et pitstop havde taget ca18-22 sek,ærgerligt når man havde set de kunne hamle op med og køre forbi saints og kvayt og viliams osv...

Endte med en øv fornemmelse.
Ærgrede mig godt og grundigt og den totalt ringe start som Rosberg lagde for dagen, havde han kommet godt fra start kunne det havde givet lidt godt kørsel oppe front.
Red bull har gode biler men de kan altså pt ikke hamle op imod Mercedes - og så hjælper det ikke at de ligger på en anden / tredje plads. De kan ikke komme op og true Hamilton.

Men så var det da trods alt noget at der skete lidt kørsel længere nede i rækken - Men du har ret, Thy. Elendig taktik fra Renault.
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

Brugeravatar
thy
Supporter
Supporter
Indlæg: 10374
Tilmeldt: 09 dec 2006 17:17
Mit fyr: Baxi 1,5 350L
Areal: 190 +værksted 130
Brændsel: Estonia
Fremviser gerne i postnummer: 5560
Dagligt forbrug: ca 8-30
Årligt forbrug: ca 5-6
Geografisk sted: Frøbjerg (FYN)
Givet likes: 101 gange
Modtaget likes: 269 gange
Kontakt:

Re: Formel Jen

Indlæg af thy » 01 aug 2016 14:00

Lintz skrev:Ærgrede mig godt og grundigt og den totalt ringe start som Rosberg lagde for dagen, havde han kommet godt fra start kunne det havde givet lidt godt kørsel oppe front.
Red bull har gode biler men de kan altså pt ikke hamle op imod Mercedes - og så hjælper det ikke at de ligger på en anden / tredje plads. De kan ikke komme op og true Hamilton.

Men så var det da trods alt noget at der skete lidt kørsel længere nede i rækken - Men du har ret, Thy. Elendig taktik fra Renault.
Ja ærgerligt for det så så godt ud det ræs han kunne lave inden....dækkene var brændt af..

Var helt godt underholdende og spændende de første 50 laps..

Håber man har lært noget af sådan en fejl vurdering....kan sku ikke passe at man ikke er så profesionelle at man kan lave taktik om fra 2 til 3 stop,og hvorfor har man ikke seriøst haft en plan b...

Det er surt at se Kevin kører så godt,og så..... Bliver det bare ødelagt...ville da hellere se ham tabe nogle pladser i piten og så ræse dem ind igen,det må sku da også være sjover for køren end at holde ind til siden og vinke biler forbi :oops:

PS ingen tvivl et godt løb ellers :great:
Mvh thy.... ps viser gerne Banditten frem hvis det sku være 402.gif
https://stokerlog.dk/public.php?userid= ... 96df9256b2
Flemming Illum Nielsen

Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7985
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 796 gange

Re: Formel Jen

Indlæg af Lintz » 28 aug 2016 14:20

Tja - Det var så det løb........For Kevin.

Nu skal medierne nok endnu engang gå amok over hans forsatte muligheder inden for Formula 1
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.


Besvar