Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

Når mekanikere/sælger er dårligst - trækkrog priser

Her kan du få hjælp til Bil, MC og Motor samt alt "gør det selv" til Bil, MC og Motor
Ny bil, nye dæk eller startproblemer
pendec

Re: Når mekanikere/sælger er dårligst - trækkrog priser

Indlæg af pendec » 02 maj 2017 17:41

Dunas skrev:7500-10.000 kr. for et monteret anhængertræk er for dyrt. Mener jeg kan huske, at du fik købt en Ford Kuga. Noget med, at sælger ikke helt havde bestilt din bil, efter dine specifikationer icon_cheesygrin.gif.
Anyway, hvis du ikke har bestilt et anhængertræk til din Kuga, så kan du jo evt. bestille på Ebay.de http://www.ebay.de/itm/FORD-Kuga-Anhang ... SwzgBYyRhw
Pris 970 kr incl. forsendelse. Så indeholder det alt til montering incl. 7-polet stik. Der er også en fin monteringsvejledning med. Har selv købt en anhængertræk af samme mærke til en C3, alt passede fint. Det var min kammerats bil.
Hvis du ikke selv kan montere incl. kabel og omkodning til anhængertræk, så få en mekaniker til det. Hvis så han skal have 2000 kr for det, er det stadigvæk billig icon_cheesygrin.gif.
http://pdfs.transportsysteme24.de/110327_v1.pdf
http://pdfs.transportsysteme24.de/110470_v1.pdf
nu har jeg talt med forskellige tyske ebay sælgere, og det elsæt som min kuga 2017 model skal bruge, har de ikke (originalt), og jeg spurgte ikke til det universelle, da der kan være problemer med checkkontrol og lamper.

Så krogen blev købt som skulle passe til min bil men elsæt må dansk mekaniker så tage ansvar for, det kan jeg ikke finde som matcher, og den part som tyskerne henviser til, kan google ikke finde.

Så at købe på ebay var ikke så enkelt som det lyder :) men fedt er , at de ebay sælgere gerne dobbeltchecker om det passer til ens bil.


triumph
Stoker XIX
Stoker XIX
Indlæg: 5470
Tilmeldt: 02 aug 2011 21:08
Mit fyr: 24 kw black star semirens
Areal: 200
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 4261
Årligt forbrug: 7,2 tons
Geografisk sted: høve - skælskør
Givet likes: 403 gange
Modtaget likes: 421 gange

Re: Når mekanikere/sælger er dårligst - trækkrog priser

Indlæg af triumph » 02 maj 2017 20:13


pendec

Re: Når mekanikere/sælger er dårligst - trækkrog priser

Indlæg af pendec » 02 maj 2017 21:24

Det kan nok ikke betale sig :) Min mekaniker har tilbudt et jaeger 13pols sæt til 835,- +moms, så små 70kr mere, det fortjener mekaniker at købe hjem. Når det nu ikke kan blive originalt. Det ser dog ud til at understøtte checkkontol og lamper som det skal.

triumph
Stoker XIX
Stoker XIX
Indlæg: 5470
Tilmeldt: 02 aug 2011 21:08
Mit fyr: 24 kw black star semirens
Areal: 200
Brændsel: piller
Fremviser gerne i postnummer: 4261
Årligt forbrug: 7,2 tons
Geografisk sted: høve - skælskør
Givet likes: 403 gange
Modtaget likes: 421 gange

Re: Når mekanikere/sælger er dårligst - trækkrog priser

Indlæg af triumph » 03 maj 2017 07:54

ahh.... 835 + moms er 1044 kr, det der er linket til koster 865 kr inkl forsendelse med gls = 177 kr

pendec

Re: Når mekanikere/sælger er dårligst - trækkrog priser

Indlæg af pendec » 03 maj 2017 08:48

triumph skrev:ahh.... 835 + moms er 1044 kr, det der er linket til koster 865 kr inkl forsendelse med gls = 177 kr
mekaniker er 13pol, dit er 7polet, så grundlaget er forskelligt, og jeg må sammenligne på samme grundlag ellers er det jo forkert.


Besvar