Har du lyst til at støtte Stoker Pro? Læs mere her: Støt Stoker Pro Forum

hvor skriver jeg mit indlæg

Hvis du ikke ved hvor du skal stille dit spørgsmål, er du velkommen til at gøre det her
Besvar
Brian Eskesen
Stoker I
Stoker I
Indlæg: 1
Tilmeldt: 12 aug 2017 03:37

hvor skriver jeg mit indlæg

Indlæg af Brian Eskesen » 13 aug 2017 03:02

Hej. Jeg er ny på dette forum (og i øvrigt som deltager på forum) så det er nok et dumt spørgsmål. Beklager. Men jeg kunne godt tænke mig at høre om ikke der er nogen der har et Novo Pellet 14 kW som de har i drift for at høre om deres erfaringer og hvad de har gjort fro at få det til at køre som de ønsker osv.... Er det muligt at stille den slags spørgsmål og hvor skal det i så fald skrives??
(jeg har indtil nu kun fundet indlæg om fejl og mangler...)
Mvh. Brian


Brugeravatar
Lintz
Stoker Pro Engel
Stoker Pro Engel
Indlæg: 7984
Tilmeldt: 21 maj 2011 08:24
Givet likes: 1380 gange
Modtaget likes: 795 gange

Re: hvor skriver jeg mit indlæg

Indlæg af Lintz » 13 aug 2017 06:20

Hej Brian.
Allerførst velkommen til.

Og så starter vi lige med det gamle ordsprog: Der findes ingen dumme spørgsmål - Kun dumme svar. :D

Så du kan hermed spørger om simpelthen alt mellem himmel og jord.
Hvad angår hvor du skal placerer dine indlæg kan du gå ind under forum og se hvor de forskellige emner ligger.
Novo Pellet har ikke sin egen gruppe så den kommer bare ind under "Andre Pillefyr".

Jeg flytter indlægget for dig.

Under "Hurtige Links" er der en søgefunktion hvor du bare kan skrive "Novo pellet". - Der vil dukke et indlæg op omkring fyret - og forhandler. Nok ikke helt god læsning hvis du har det fyr - Men bedøm selv.

P.s. Det er altid en god ide hvis man lige påfører sit postnummer under sin Avatar, gøres under "Brugerindstillinger / Profilindstillinger".
Det er ikke et krav men altid lidt skønt at vide for folk befinder sig - Der er mange som tilbyder sin hjælp - også ved at møde op personligt og så er det ikke meget ved at tilbyde det hvis du bor på Sjælland og den anden part i Skagen.

P.p.s. Kender intet til Novo Pellet selv - Så kan ikke hjælpe dig. :(

Mvh. Lintz / Redaktør
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

Besvar