Det var vel ikke andet end man kunne forvente, hvis man har fulgt lidt med på deres hjemmeside (altså den gamle).
Har selv haft "fornøjelsen" af at handle med dem, hvilket egentlig gik nogenlunde, jeg har stadig et hængeparti med dem, men det overlever jeg jo nok. Mit anlæg virker fint med tilfredsstillende produktion, og så må man jo bare håbe.
til: "soleksperten" Hvordan funker dit anlæg ? Jeg tror jeg var den første, din omtalte sælger, solgte et anlæg til, og jeg kan kun give dig ret med hensyn til ham, han udtalte selv på et tidspunkt, at han gerne ville være flink. Hvor i landet bor du ? Hvis du er her fra nordfyn, eller omegn, vil jeg da gerne i kontakt med dig evt på privat mail. Hvordan fandt du den nye hjemmeside ?
Man må sige det er kreative folk der står bag firmaet, jeg kan se at mit tag figurerer i billedgalleriet på den nye hjemmeside, nu er det så godt nok en andet fabrikat solceller jeg har liggende ??????? flere af de øvrige billeder (måske alle) kommer også fra den "gamle" hjemmeside.
For et par uger siden tilmeldte jeg mig deres nyhedsmail (altså i det gamle firma) har dog ikke hørt noget, det underlige var bare at e-mail adr. ikke sluttede med aktivsol.dk (som tidligere) men med viasol.dk og det er jo noget helt andet ?
Venlig hilsen Poul J ......(er nu avanceret til pensionist)
Sept. 2013: Jordvarme 10 Kw HPW varmepumpe, (til 2500 kwt overskud fra solceller)
Marts 2012; 24 x 250 w Alex-solar solceller, Danfoss TLX 6 pro inverter.
April 2011: Solvarme fra vvs eksperten, 66 rør, 200 l vvb. (nu 300 l)