Hjemme teori skrev:Det der koster kan være hvis computerren skal informeres om trækket. Tager sikkert kun 2 min, men man skal have det korrekte interphase og så er minimum nok en time af 1475,-/time +moms
HVIS og dette er nødvendigt, så har jeg mulighed for et OBDII og FoCCCus software, som måske kan hjælpe på vej der, hvis jeg tør.
Den sidste Ford mekaniker spurgte jeg også om dette, så jeg måske fik svar, og han mente at det sad i stikket som lavede den kortslutning som f.eks slog bak sensorer fra, og hvis man ellers skulle ind i firmware, så var det inkl. og beskrevet i hans manual, som han forklarede det
jeg har nu også læst at der kan være noget med lygter som skal slå fra, når man har anhængertræk på, det må jeg forsøge at finde mere om.
@bennylar
Jeg har set masser af strømtyve løsninger til bilen, som bakkamera og LED lygter osv, så det må vist være sådan mange gør, når de ved lidt eller tør.
På danske sider, kan jeg se man kan købe et originalt elsæt til ca. 800kr, så mon ikke det er den rigtige måde at gøre det på.