Nej, jeg mener helt seriøst ikke at det er manglende mulighed for pb der får folk til at vælge FB frem for forum.
Og hvis man mener at forum er begrænset i forhold til FB, så er der helt sikkert en af de to ting man ikke har forstand på.
FB har den fordel at de i forvejen har en voldsom stor mængde brugere og det er ret nemt at melde sig ind i en gruppe.
Men i mine øjne også den eneste styrke i forhold til forum, og her snakker jeg ikke blot om Stoker Pro
Men i forhold til selve problemet, folk kan ikke skrive når der er tale om køb eller salg.
Så handler det ikke om at sætte kravet ned. Det handler om at fjerne det helt.
Det kan vi for min skyld godt prøve i en periode. Det er hverken svært at fjerne eller genindføre, hvis det skulle give problemer.
Selvfølgelig med krav om at support ydes på forum, så alle kan få glæde af det
SPAM er generelt et stort problem. Dog ikke her på Stoker Pro.
Det er det ikke fordi vi, redaktører, gør vores bedste for at holde det ude. Både i forum og pb.
Derfor vil en fjernelse af kravet om x antal indlæg, også ske med forventning om at alt SPAM via pb rapporteres. Der er samme muligheder for at rapportere pb som indlæg.
Fra ledelsens side må vi jo også indse det fejlagtige i at tilbyde vores brugere noget der ikke er interesse for.
Der skulle nødigt gå politik i det