Hejsa.
Vil lige fortælle min lille oplevelse med min egen Foto sensor.
Skulle lige rense fyret i lørdags.
Tænkte at jeg nok lige måtte rense den der foto sensor, jeg tag den ud og alt var godt
Kedlen blev renset og fyret startet op.
Men underligt kunne jeg høre at der var flammer, men foto sensoren så det ikke, nå ud med føleren, men den fangede stadig ikke nogen lys, til trods for at jeg havde tændt lyset i fyrrummet.
Nå nu var gode råd dyre. da det var en lørdag eftermiddag
Nå, er uddannet automatiktekninker, så tænkte, den må jeg da lige kikke lidt på, afmonterede føleren, og tog den ud i værkstedet, fik åbnet den lille plastic hætte der beskytter selve følerhuset, og kunne til min "skræk" se at føler elemtentet set ikke havde forbindelse til ledningerne
De lå kort og godt løst inde i følerhuset, og hvad hvad værre var, man kunne se at der havde været lidt "overgang" i det da der var hvidt rundt om benene på føler elementet.
Nå, tænkte jeg, frem med den gamle loddekolbe, og fik loddet ledningerne fast på føleren, og tilbage med føleren i plastichuset, og over i fyret.
Det spillede nu, og den har fungeret fint lige siden.
Så, Det kan godt være at woody er et godt og billigt fyr, men dens komponenter er desværre også af en billig kvalitet
Så, måske er det samme fejl ved den føler, du kan hurtigt se om det er det elle ej ved at åbne plastic huset
Blot lige mine 5cent