Det var det nok ikke, eller så var det ikke CA14*
De 2 aktive i Danmark ses herunder og de er gamle modeller
Det var det nok ikke, eller så var det ikke CA14*
Ok - Pendec, Men så kan du lige søge på hvilken nummer det så kunne være
Var du i Bandholm idag? Der var også en titanium metalfarvet foran mig i nogen tid, et ordentlig monstrum af bil bagfra, tør man sige, sikke en r*v Nogen bliver krænket i disse dag. Men bilen er fed nok, forstår dog ikke Mitsu har valgt at skrive PHEV så stort i nederste venstre hjørne, der ville jeg måske finde en varmepistol og stille og roligt få det af, måske bede min flinke forhandler om at rykke detJohn Skov Jensen skrev: ↑16 okt 2020 14:28 Ja tak, jeg er godt tilfreds med the looks
Var det en titanium metal farvet, der så nyvasket ud? For så kunne det godt være min
Du skal ikke være ked af detLintz skrev: ↑18 okt 2020 18:52 Så blev vi lige pillet ned. John.
https://blog.bilbasen.dk/redaktionen-el ... er-305339/
Tror desværre , der er gået for meget Influencer over journalister, som forventer guld for at sige gyldne ord om bilmærker, eller rakker de dem meget ned. Min Ford Kuga fik en helt fordrejet og usand beskrivelse på FDM, nok også af en lærling, så de forsøgte at skræmme folk til at købe andre mærker. Synes personligt ikke mere om FDM, efter de rådgav mig at droppe min sag imod Ford, som jeg jo indgik forlig om, da Ford forhandler jo nok tabte mere på dette, som FDM synes slet ikke var muligt, der røg tilliden til dem.John Skov Jensen skrev: ↑18 okt 2020 18:59 Du skal ikke være ked af det
En motorjounalist der skriver
Sakset
den uendeligt ringe CVT-gearkasse bare ikke spiller.
Om en bil der ikke har en CVT gearkasse, eller bare noget der ligner, ham skal man ikke lytte for meget til. Han ved åbenbart for lidt og har ikke sat sig ind i tingene. Måske er han lærling :-)
På en Outlander er det en single speed transmission hvor elmotorene for og bag bare drejer op i omdr.pendec skrev: ↑18 okt 2020 19:27 Tror desværre , der er gået for meget Influencer over journalister, som forventer guld for at sige gyldne ord om bilmærker, eller rakker de dem meget ned. Min Ford Kuga fik en helt fordrejet og usand beskrivelse på FDM, nok også af en lærling, så de forsøgte at skræmme folk til at købe andre mærker. Synes personligt ikke mere om FDM, efter de rådgav mig at droppe min sag imod Ford, som jeg jo indgik forlig om, da Ford forhandler jo nok tabte mere på dette, som FDM synes slet ikke var muligt, der røg tilliden til dem.
Jeg ved min har en eCVT gearkasse, milliongear løsning, som ja, kan sige meget men den kan da stadig rykke og næsten overraske. Dyre sportsbiler larmer også men kommer dog hurtigere frem på 2-3-4 sekunder Inden stormen bredte sig, var den jo næsten lydløs det meste af tiden for mig på el.
Søger man på Mitsubishi PHEV , så kan man godt blive i tvivl om gearkasse, da nogle mener det er den gamle CVT op imod andre eCVT modeller, og nogle sider beskriver den med eCVT. Og da jeg ikke har kørt en, så kan jeg ikke lydmæssigt vurdere noget, hvis man kan høre det.
Jeg fik også info'n fra et par, omkring CVT og hvor ringe det er i biler, og jo, selv Ford forhandlere forklarede tidlige Mondeo modeller havde CVT og de var ikke optimalt, så der må være stor forskel på nyt og gammelt nu.
Google siger så "single speed transmission" er en CVT gearkasse, tager google fejl?John Skov Jensen skrev: ↑18 okt 2020 19:42 På en Outlander er det en single speed transmission hvor elmotorene for og bag bare drejer op i omdr.
CVT transmission systems are also known as single-speed, shiftless, and stepless transmissions. The shiftless nature of a CVT offers unparalleled flexibility that maintains constant angular velocity regardless of output speed