ladynoir » 01 May 2011, 11:30 skrev:Jeg er totalt grøn omkring pillefyr, men bliver ruineret hvis jeg ikke skifter mit gamle oliefyr ud.
Jeg har fået to tilbud, det ene på 37000 for et komplet 10kw woody anlæg, og det andet på 44000 for samme. Det er incl. ny varmtvandsbeholder.
Vælger jeg Andresens Bioenergi A/S så må mit gamle fyr godt stå på sin plads og pulse sin sidste vise, mens jeg skal have fjernet ALT hvis dansk VVS center skal montere uden merpris (ud over de 44000).
Det undrer mig, at der er en forskel på 7000 kr, faktisk 8700 da jyderne skal have kørsel for at komme herover til sjælland, imod at VVS center kan køre de 20 km ud til mig.
Er der noget sådan en uvidende single quinde skal tage højde for, inden jeg siger ud med oliefyren og ind med pillefyren?
Hej Ladynoir, - din historie lyder lidt mystisk, - du siger vi har givet dig et tilbud på et komplet anlæg incl. montering ?
Det kan simpelthen ikke passe, - for vi monterer ikke anlæg, - og vi giver slet ikke tilbud på montering
Derimod må du have haft en henvist montør ude at kigge på opgaven ?
Hvis du siger du bor 20 km. fra os, - så kan det være 3 forskellige der dækker dette område (Hvis du mener Gørlev) - hvis du mener ift. Roskilde, - så er der 2 montører vi samarbejder med i det område..
Jeg vil meget gerne undersøge sagen, - de montører vi samarbejder med laver ALTID et skriftligt tilbud til kunden, - OG besigtiger ALTID opgaven for at give den rigtige pris så kunden ikke får en ekstra regning efterfølgende (Det er et krav vi stiller når vi henviser kunder).
Kan du give mig et tilbudsnummer, - og navnet på den montør der har givet dig tilbuddet, - så undersøger jeg sagen!
Forøvrigt er det heller ikke korrekt du selv skal fjerne dit gamle anlæg inden montøren kommer, - men det er korrekt du kan spare ca. 800 kr plus moms ved selv at fjerne det gamle anlæg (Men det er 100 procent dit valg).
Og lige til sidst, - det er første gang nogensinde jeg har hørt at en montør har tilbudt en enlig kvinde hun selv kan bakse den gamle kedel væk, - det lyder mig meget usandsynligt......
Jeg ser frem til lidt oplysninger på dit tilbud, - så vi lige får helt styr på den her historie