levi » 25 Jul 2011, 23:20 skrev:
Det er da lidt amatørfirma der ikke laver en release oversigt over deres forskellige firmware...
Hvis du lavede nye releases næsten hver uge, - så tror jeg såmænd også du ville opgive at lave en oversigt!
Og husk, - det man siger er man selv
[/quote]
Jeg vil til dels give Bri_Jac ret
Det virker lidt underligt at et firma, tager sig betalt for at sende noget nyt software på gaden, og de fortælle ikke hvad der er ændret iforhold til den gamle software
Jeg håber da at man kan få dette oplyst hvis man ringer til nbe
Det virker lidt som om at der var et par smede der fik en god ide, og så startede de firmaet, super for alle som der ønsker en god og billig pillebrænder, men når et firma får en vis størrelse, ja så må man også forvente at der kommer lidt mere "styr" på småting
Og det med at de opdatere deres software hver uge, ja det er jo bare fedt, men hvis forbrugeren ikke får at vide hvad de egentlig har ændret, ja, hvor meget kan man så bruge det til hvis man overvejer at købe en ny chip.
jeg står nu og overvejer at købe en ny chip, og udskifte min 6.5. men da jeg ikke lige pt kan se hvad der er sket af ændringer frem til den nyeste software, så kan jeg jo heller ikke vide om det nye software vil løse mit problem?
Derfor ville det jo være super rart med en Release note.