Jeg er ny herinde, og også ny i forhold til træpille fyr og solvarme, så jeg søger noget hjælp

Vi har overtaget et landsted pr. 1 nov 2010, og her har tidligere ejer indstaleret et Baxi træpillefyr på 15Kw, det er sat sammen med et solfangeranlæg med 8 elementer med 10 vacuumrør i hver, desuden er her en pool på 30m3 der kan aftage noget energi!
Det ehel er styret af en styring som hedder noget med UVR1611, det skulle vist være godt nok, hvis man ved hvordan den skal programeres, og her er måske det første problem

Jeg har taget hul på mit fyrrum nu, da jeg er blevet færdig med at monterer et Nilan ventilations anlæg, hvor der er sat en vandbåren varmeflade i, dette krævede der skulle tryk i anlægget, hvilket var trykløst på grund af en hjemmelavet buffertank på 1200l, konstureret ud af en gl. firkantet olietank

Min egen tanke er at denne buffertank kan bruges til at "føde" min veksler til swimmingpoolen, opvarmet af solvarmen, før solvarmen "ligger" varme i buffertanken, skal den naturligvis først varme op til 60 grader i varmtvandsbeholderne på 300liter, lyder det tosset?
Pillefyret varmer jo op om vinteren, og skal "leve" sit eget liv indtil jeg får råd til en buffertank der kan holde tryk, da mit fremløb til huset er reguleret ned til ca. 40 grader ved hjælp af en eller anden retur/shunt ventil, jeg ikke rigtigt endnu har pakket ud af al isoleringen, men på sigt kan solvarmen på nok hjælpe til her, eller hur?
Jeg kan umiddelbart godt skrue det sammen selv, men mangler satdig noget erfaring og indsigt i tingene for at opnå det optimale i mit setup.
Jeg håber ikke der er for meget vås i mit indlæg, men spørg endelig, og jeg skal forsøge at svare efter bedste evne