Hej folkens, ja så stod min fotosensor af idag og har man nogen på lager næ nej tak for brændeovnen
Nå men skal altså imorgen, ud og have fat på en ny, sælger Sanistål stadig dele til scotte/woody ???
Scotte 16kw v.6.16(tror jeg) på OPOP 418,180l rustfri VVB til 160kvm i 1,5 plan fra 1877 middel isolering.
Tak for det allesammen, men har heldigvis en brændeovn, så kunne klare mig til idag. Sanistål ligger lige på min vej fra arbejde og de havde sagerne,så nu kører det bare igen. ahhhhh! varme!
Scotte 16kw v.6.16(tror jeg) på OPOP 418,180l rustfri VVB til 160kvm i 1,5 plan fra 1877 middel isolering.
NLA » 20 Mar 2011, 20:20 skrev:Hej folkens, ja så stod min fotosensor af idag og har man nogen på lager næ nej tak for brændeovnen
Nå men skal altså imorgen, ud og have fat på en ny, sælger Sanistål stadig dele til scotte/woody ???
hej næste gang den står af .. så kan du bare starte den op .. og gå ind i styringen og sætte lys på 0 .. så køre den .. men de kræver at du har forbrug nok til at den ikke går ud...
lille_smed » 23 Mar 2011, 17:47 skrev:
hej næste gang den står af .. så kan du bare starte den op .. og gå ind i styringen og sætte lys på 0 .. så køre den .. men de kræver at du har forbrug nok til at den ikke går ud...
Tak for det, et godt tip til en anden gang