husk der er rabat når du er medlem af stokerpro

Hvis budgettet er på max. 40 kilo, så glemt en BioLyt/BioWinmarlar » 24 Mar 2011, 22:36 skrev: Der står desværre ikke priser nogen steder. Det synes jeg i øvrigt gælder for mange forhandlere af pillefyr!
Men når der så står priser, er det generelt inkl. montering eller kommer det oveni? De steder jeg har fundet priser står det ikke anført - har faktisk slet ikke kunnet finde noget om montering.
Arrrr - Fra Lada til Rolls Royce er nok liiiiige i overkanten mesterMichaelK » 25 Mar 2011, 00:09 skrev: Hvis budgettet er på max. 40 kilo, så glemt en BioLyt/BioWin![]()
Anbefalingen herfra, vil derfor også være et Scotte/Woody set-up.
Det er lidt som Lada kontra Rolls-Royce. De kan begge fragte een
fra A-B, men der er sgu forskel i måden de gør det på![]()
Men der er så sandelig også forskel i prisen![]()
Mht. til montage, så afhænger den endelige pris, jo af, hvor meget
rørføring mv. evt. skal ændres? Derfor vil montagepriser oftest
være en individuelt ting fra sag til sag.
Mvh.
Så må du lige fortælle mig hvem Levi er!Fer » 25 Mar 2011, 10:24 skrev: Jeg syntes du skulle ringe og snakke med Levi eller evt kører ud til ham og få en snak. Så er jeg sikker på at forståelsen nok skal komme
Tak, men nu var det netop priser med montering jeg var ude efter da jeg absolut ikke har i sinde at montere det selv.Frank_Rasmussen » 25 Mar 2011, 19:39 skrev:hedestoker.dk, billigvvs.dk, dvcenter.dk, qpro.dk og sikkert andre har priser uden montering.
Det viser bare hvor lidt jeg ved om det :-) men det var fordi der stod komplet sæt. Jeg ved dog allerede meget mere nu takket væres jeres feedback, så tak for det.Jeg er uforstående overfor, hvorfor du lige forstiller dig, at du vil få foræret en varmvandsbeholder, fordi at du køber et pillefyr...