Min nominering går til leo-pol
Hans projekt med nyt fyrrum og i særdeleshed det at selv lave en akkutank var en ordenlig mundfuld som han kom godt igennem.
160 indlæg fra forskellige brugere i en tråd om en hjemmelavet akkutank vidner om stor almen interesse
Han får min stemme for at klø på et kæmpe projekt han ikke vidste alt om inden han gik igang.
Men jeg vil også nominere Klaus, for hans umådelige evne til at teste alle former for brændsel i sit sovjetkrematorie, og samtidig dele det med os andre.
Vi har jo oplevet alt fra bladene i baghaven, over brugte kaffefiltre, til irritationen over at Sne ikke kan bruges i en stoker....
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.
Hej
Jeg syntes Flemmingth og klaus fortjener en bog
Solceller 7.6 kw anlæg. 40 x 190 watt. 42 gr. taghældning. 25 gr. mod vest fra stik syd. 2 stk 3 kw KLNE invertere.
V. pumpe Luft/luft . Panasonic. CS.HE9LKE/ CU.HE9LKE
Livet er ikke så fattigt på glæder, når bare man kommer de rigtige steder.
DET er nogle ganske fine begrundelser der er kommet for hvem der skal modtage en bog, jeg har da også tænkt lidt, mens jeg var i hans med at grave i min kælder... det slår mig... hvem giver mest på stokerpro?
Tja, jeg tænker blot.... skal jeg virkelig være den første til at nominere Ulrik?
Nu skal du sku ha' lidt kredit for dit KÆMPE arbejde med siden...
ja pelle og ulrik var også det første jeg tænkte... Men efter nærmere tanker tænker jeg lidt på andre emner og projekter der har fanget mine tænker og der dukker bruger navnet steffeno op om hjemmelavet pillepresse og en flink gut... Så der vil jeg da gerne ligge en stemme... Mvh leo-pol