Jeg ville høre om der er nogen der har erfaringer med Easy-form inddækninger med klemmelister til en skorsten? Og er erfaringerne gode eller dårlige? Løsningen virker meget prisbillig i forhold til en zink inddækning og jeg har efterhånden erfaret at man tit får i forhold til hvad man har betalt...men somme tider kan man overraskes
Jeg har brugt et lignende produkt til inddækning, dog fræsede jeg spor i skorstenen til en Alu-profil som fik en mørtel-fuge.
Billigt og forholdsvist nemt - og helt tæt
Fer » 05 Aug 2011, 15:50 skrev:Hmm.. hvad fræsede du med? Tænkte på at en vinkel sliber kunne gøre jobbet ret nemt.
En vinkelsliber kan fint anvendes. Fræsesporende bør dog være helt lige, ellers
bliver det bøvlet at få inddækningen ind på plads. Du kan med fordel bruge en
træklods mellem hammer og inddækning. Det giver færre buler
Mvh.
»Jo mere Jeg lære om mennesker, jo mere elsker Jeg min hund«
Citat: Mark Twain
Jeg ville høre om der er nogen der har erfaringer med Easy-form inddækninger med klemmelister til en skorsten? Og er erfaringerne gode eller dårlige? Løsningen virker meget prisbillig i forhold til en zink inddækning og jeg har efterhånden erfaret at man tit får i forhold til hvad man har betalt...men somme tider kan man overraskes
MVH Christian
Tacodan laver mange former for inddækningsmaterialer, - i forskellig kvalitet alt efter målgruppen...
Easy-form er den billige variant, - og den tynde variant - kig på deres TACO-FORM, - det er håndværkerkvaliteten i deres program - et link til den her (Det kan ikke bestilles her, - men så kan du se varen - http://dev.dvcenter.dk/udstyr-varmeanla ... kning.html )
Jeg har en rigtig murrillefræser, men har tidligere brugt en alm vinkelsliber, vinkelsliber støver bare af h. til...
De profiler jeg har fræset ind har en fold som aggere modhage.
JA, træklods eller gummihammer er en rigtig fin ide, til at få bukkene helt på plads