Sjovt, tænkte lige på det samme.
Men velkommen
Jeg gav 55,- for 2 stk 1" sort SMSK nippelrør og 1 stk 1" sort vinkel M/N.Bigfoot » 13 Sep 2011, 21:15 skrev: det glemmer folk godt nok tit.....
Jeg kender ikke ekspertens fittings, anden hvad jeg høre, så om mine er ringer skal jeg jo ikke kunne svare på, (det tror jeg ikke) men jeg kan med garanti sige at jeg altid vælger mine ting ud fra om jeg syntes at det er i en ok kvalitet, om det er noget jeg vil være bekendt at sælge og om det er noget som jeg selv vil bruge.Tom_AT » 13 Sep 2011, 22:56 skrev: Jeg gav 55,- for 2 stk 1" sort SMSK nippelrør og 1 stk 1" sort vinkel M/N.
I din webshop kan jeg se de samme varer vil koste mig 48,- plus fragt. Skal jeg så tolke det som at du sælger ringere produkter end VVS-eksperten ?
Som jeg ser det, så har jeg købt dyrt lort hos VVS-eksperten. Altså i modsætning til billigt lort, som jo nok kan gå an da det er billigt :-)
Okay - har efterhånden erfaret, at VVS-eksperten (som jeg intet kender til) er Den Fælles Fjende herinde, så det svar var vel at vente ...Bigfoot » 13 Sep 2011, 21:45 skrev: har vvs-eksperten nu oprettet en bruger også????![]()
men tag du et kig på en KL stoker, og kig så bagefter på en baxi.... er du gal en forskel. (nu var det lige en sammenligning jeg selv har gjort, da en jeg kender fik installeret sådan en KL....)
Det er blot et af eksemplerne... Meget kan da være ligeså godt, om det koster en 10'er eller en hund.... Men mange gange er der en alt for tydelig forskel på det. Og det er meget sjældent til den billiges fordel.
jungdal » 14 Sep 2011, 00:06 skrev: Okay - har efterhånden erfaret, at VVS-eksperten (som jeg intet kender til) er Den Fælles Fjende herinde, så det svar var vel at vente ...
Konstaterer fortsat, at det er svært at se visdommen i at tro, at høj pris borger for bedre kvalitet uden at vurdere produktet. En tilfældig sammenligning af forskellige produkter ændrer ikke på dette.![]()
Fortsat go aften !
Angående jungdals påstand.jungdal skrev: Okay - har efterhånden erfaret, at VVS-eksperten (som jeg intet kender til) er Den Fælles Fjende herinde, så det svar var vel at vente ...
Konstaterer fortsat, at det er svært at se visdommen i at tro, at høj pris borger for bedre kvalitet uden at vurdere produktet. En tilfældig sammenligning af forskellige produkter ændrer ikke på dette.![]()
Fortsat go aften !
Derfor har jeg sammenlignet med en helt anden.Ulrik skrev:Der er sq godt nok nogen der ser spøgelser overalt!
Jungdal kommer med en rimelig fornuftig kommentar. Jeg synes sq den er reel nok.
Straks bliver manden beskyldt for at være ansat hos vvs eksperten.
Er det fair?
Skulle man så beskylde i andre for at være ansat hos dvcenter??
Det er simpelthen for langt ude venner. Tilbage på rette spor