Var nede ved pind-kræmmeren. Skulle have nogle 90x90x40 mm vinkler. Skulle bruge en del... 14,95 pr stk
Dem kan jeg lave selv. købte en rulle 50 meter 40 mm patentbånd.
skær lidt i siden med en vinkelsliper og bøj frem og tilbage et par gange. og den knækker over. Så i en pladebukker.
Det tog en time at fremstille 100 vinkler.. pris 2 kr. stk..jeg kunne lave 5 stk pr. meter..
Ved ikke om sådan noget skal være godkendt. Men, disse gør samme gavn..Godset er lidt tyndere, men det betyder jo intet..
DSC01482.JPG
DSC01483.JPG
DSC01485.JPG
DSC01484.JPG
Det er lægter der monteres indvendig fra til solcelleskinne..
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
Solceller 7.6 kw anlæg. 40 x 190 watt. 42 gr. taghældning. 25 gr. mod vest fra stik syd. 2 stk 3 kw KLNE invertere.
V. pumpe Luft/luft . Panasonic. CS.HE9LKE/ CU.HE9LKE
Livet er ikke så fattigt på glæder, når bare man kommer de rigtige steder.
Thomas83 » 06 Nov 2011, 12:51 skrev:Ja det gælder dæleme om at være kreativ i disse tider, det jo det vi skal leve af
Jeps.. hvis der er noget jeg er så er det kreaktiv.. Jeg kan finde på alt muligt hvis jeg altså lige kommer i tanke om det..
Zarge..Det var da noget billigere ved onkel Harald... Men, har da tjent et par 100 +køreturen er sparet.. Dem jeg har lavet går også helt ned på siden af spærret+ hullerne sidder helt inde ved bukket.. så holder det maximalt ved " træk"
Solceller 7.6 kw anlæg. 40 x 190 watt. 42 gr. taghældning. 25 gr. mod vest fra stik syd. 2 stk 3 kw KLNE invertere.
90 x 90 x 65 plejer at koste 4 eller 5 kr ved jem og fusk. Og de lidt mindre 50 x 50 x 40 koster 2 kr. Begge priser er vist godt nok på tilbud. Men 14,95 er da helt vandvittigt. Dem der ikke kigger priser bliver da godt nok taget ved næsen nogle gange
Zarge » 06 Nov 2011, 14:31 skrev:Korrekt Pelle, men du kunne jo ha taget HN i Holstebro, og kikket forbi til en pils...
Hvis i bliver ved ender det vel med i finder dem billigere end jeg kan lave dem til. Nå.. Det er godt nok.. Kan i have en fortsat god søndag.
Ja.. Jeg må op og besøge dig. Jeg vil satse på det bliver i år. Kører anlægget som det skal, Zarge ?
ja hyg og byg, eller jem&fix som de også kaldes.... de sælger dem til ingen penge. En stolpesko til 45mm stolper, koster ikke mere end en 5'er, så det kan da næsten ikke svare sig at lave dem selv.
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.