Skal bladene så i stokeren eller i staudebeddet. .. Ellers godt fundet på, Hr. Hansen..
Solceller 7.6 kw anlæg. 40 x 190 watt. 42 gr. taghældning. 25 gr. mod vest fra stik syd. 2 stk 3 kw KLNE invertere.
V. pumpe Luft/luft . Panasonic. CS.HE9LKE/ CU.HE9LKE
Livet er ikke så fattigt på glæder, når bare man kommer de rigtige steder.
he he... Godt tænkt.. Jeg har også opsamler indbygget i min havetraktor og jeg bruger den også når jeg har klippet hækken...
Hvis man har en stoker der kan køre savsmuld kunne man vel smide bladene gennem en kompostkværn og smide den i tanken... Eller Presse dem til piller...
fed ide!! hvis man nu tilføjer et par "flapper" på kniven, som sidder tættest på udkastet, kan det mon bruges til græs også??
(jeg er godt klar over at det er farligt at lege med en plæneklipper!!! og det var ikke det jeg spurgte om!! )
Men vedkommede der filmer skulle måske holde lidt igen med øllerne :-D :-P
Hvis jeg nu siger "Fruen filmer" behøver jeg så sige mere ?
Julehund skrev:fed ide!! hvis man nu tilføjer et par "flapper" på kniven, som sidder tættest på udkastet, kan det mon bruges til græs også??
(jeg er godt klar over at det er farligt at lege med en plæneklipper!!! og det var ikke det jeg spurgte om!! )
Der kom faktisk en del græs med op, eneste krav er vidst at det skal være rimeligt tørt.
Jeg har bio knive på, med en rimelig høj "ryg" forstået sådan at der kommer en stor luft strøm med ud.