Shit 5 år.... Det er ski meget godt gået... Jeg syntes de fleste fora dør efter et par år, men vi er self. også mange der holder gang i debatten herinde...
Hatten af for teamet bag sitet... Det er godt gået at I ofre den sparsomme tid, hvor i endelig har fred fra konerne
Jeg har dog kun været her i 1 år, 8 måneder og 22 dage, men holder fast endnu....
Har virkelig overvejet om man kunne støtte sitet, men må desværre erkende at der ikke er kroner til det pt... (men glemmer ikke ideen)
At være "Elite Member" ville være hardcore... Så var der da ét sted man var i eliten
Jeg har også kun været her lidt over et år, men er da blevet meget klogere siden.
Så til Ulrik, for det gode arbejde.
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.
Uha 5år... Jeg håber der kommer 5 mere, det jo skønt med et rigtigt herre forum hvor der både kan quizzes og man kan få hjælp til div. fyrrums problemer
Online fyrdata: http://thomas83.stokerlog.dk
Sonnenkraft Solvarme 5stk Idmk paneler,Sks c3 styrring, 1500l akkumuleringstank i fyrrum
og 400l vvb i huset.
Solcelleanlæg: 6Kwh - 30stk Himin hg200 paneler og Sma Sunny Tripower 6000tl inverter 38° stik syd
Ja for mit vedkommende er det blevet til 3år, 1måned og 20dage... OG jeg regner da med mange flere!
Tak for det flotte arbejde, Ulrik, og også til I andre...
Lige en fø's da's hilsen her fra det vest jyske, jeg har været med i lidt over to år nu og har stor glæde af det.jeg kan ikke selv bidrage med så meget da min viden ikke er stor på fast brændsels området, men her barsles både med solvarme og nyt fyrrum samt solceller som en del af et større selvforsynings projekt.
Så når den tid kommer vil der blive en tråd med billeder.
Men jeg nyder at læse herinde og ellers følge med så hermed stor tak til Ulrik og alle jer der skriver håber også jeg på et tids punkt kan bidrage.