Og hvis man er smart, - så limer man viseren fast, - så er akkutanken altid varmZarge » 04 Jan 2012, 20:48 skrev:Hvis det er hele vejen op den viser forkert kan du pille viseren af og flytte der lidt...;-)

Og hvis man er smart, - så limer man viseren fast, - så er akkutanken altid varmZarge » 04 Jan 2012, 20:48 skrev:Hvis det er hele vejen op den viser forkert kan du pille viseren af og flytte der lidt...;-)
hehe Touché, - ja undskyld jeg kunne sku ikke lade væreBrandsen » 04 Jan 2012, 20:54 skrev:Halløj i forum,
@Levi, sådan et ur har jeg, det er altid 100% nøjagtigt, ikke mindre end to gange i døgnet !
Så engang en reklame for russiske ure, de havede et perfekt design, var suverænt solide,
og så var de meget hurtigere end alle andre ure ! Ta' lige den !
Har checket dem, de ser ud til at være tætte. Havde nogle skivetermometre og smådele som jeg først ikke kunnelevi » 04 Jan 2012, 20:21 skrev:Jeg ville også tjekke lige nøjagtig DE dykrør der - de er meget TIT utætte...
De er lavet af en lille kineserpige der ikke ved hvilken temp. man skal lodde kobber sammen ved