Nu vil jeg lige sparre lidt med Jer, inden jeg flyver fuldstændigt skråt

Jeg har video-overvågning, eller rettere havde...

Da jeg efter en lille gåtur kommer hjem 1. januar, er min DVR gået kold.
Den genstarter ca. hvert 10 sek. og skærmen giver et meget sjovt billede. Jeg prøver at skifte HDD'en da det kunne være denne, som var stået af, men det hjalp desværre ikke.
Jeg ringer derfor til sælgeren, og forhører mig om sagen (DVR er ca. 1½ år) og han mener også det lyder som en død HDD, så han foreslår at jeg skal prøve at skifte denne - Det fortæller jeg ham så, at jeg havde forsøgt, uden held.
Anywho, vi aftaler at jeg skal sende den ind...
I dag, efter at de har haft 14 dage til at kigge på den, ringer jeg og snakker med dem. Han ringer til deres leverandør, og vender så tilbage, med svaret.
"Det ser ikke for godt ud. DVR har haft et hårdt liv og bundkortet er brændt af" (jeg kan her tilføje at den har siddet i et teknikskab sammen med mit IHC anlæg)
Jeg spørger til hvad der menes med hårdt liv - Det vidste han ikke, det var leverandøren som havde sagt det, men der manglede skruer... Ja, jeg har jo prøvet at skifte HDD og flytte frem og tilbage, så om der mangler en skrue ???
Men nu kommer det jeg IKKE fatter. Det er ikke dækket af reklamationsretten. Da jeg har åbnet den... Øhh undskyld mig, men Jeres support foreslog at jeg prøvede at skifte HDD'en...
For at det ikke skulle gå ud over forhandleren bad jeg om leverandørens telefon-nr. så jeg selv kunne snakke med dem, men de vil ikke snakke med private, hvorfor han ikke ville udlevere det.
- Dog tilføjede han at de havde et specielt tilbud til mig, at jeg kunne købe en ny DVR til halv pris - Og så ville de sætte den gamle HDD i...
Er det mig, som er vant til SUPER kundeservice hos bla. DVC og andre, eller er de HELT ude i hampen ???