Hvis de ikke vil ofre en bil på dig, så skal lønnen da være rimelig god, eller....?
Mvh.
PS.:
Jeg bestod den praktiske prøve i dag.
Så nu er der et stempel mere i kortet
Næste gang tror jeg det skal være et
krancertifikat. Dem har jeg ikke nogen
af endnu
Hey tillykke...
Hehe de er også gode at have... Og de er faktisk nemmere at tage end kørekortet...
MichaelK » 09 Feb 2012, 21:06 skrev:Tak tak... fra ham, der overhovedet ikke kom til at bakke en eneste meter.
Arhh, OK, jeg skulle bakke til hængeren og koble på, men bortset det
Den prøvesagkyndige havde ikke engang een eneste kommentar
Mvh.
han var da stiv af skræk og turde ikke skulle køre med dig igen.....
Han var også så underlig stille hele vejen. Og jeg havde endda fået at vide, at
han var et værre snakketræ Hvis han derimod ikke sagde noget, så var det
fordi man var på vej ud i noget rigtig skidt.
Så Du kan da nok forstå jeg var en kende nervøs, når han nu ikke sagde andet
end instruktioner om ruten.
Mvh.
»Jo mere Jeg lære om mennesker, jo mere elsker Jeg min hund«
Citat: Mark Twain
Hvis de ikke vil ofre en bil på dig, så skal lønnen da være rimelig god, eller....?
Mvh.
PS.:
Jeg bestod den praktiske prøve i dag.
Så nu er der et stempel mere i kortet
Næste gang tror jeg det skal være et
krancertifikat. Dem har jeg ikke nogen
af endnu
Tillykke med det, jamen jeg voterer også endnu.[/quote]
der er vist ingen inden for transport område der har firmabil til deres chauffører, med mindre at det har noget med køretid at gøre eller at de kan tjene penge på det
der er vist ingen inden for transport område der har firmabil til deres chauffører, med mindre at det har noget med køretid at gøre eller at de kan tjene penge på det
Morn. Nej det var et andet job jeg fandt interesant, hvor arbejdspladsen er både i Holstebro og Herning.
Pt er der squtte nogle chauffut job ledige, det jeg havde lovning på i første omgang, blev sat i bero pga det udbud Midttrafik kom med, blev ændret pga det ballade der har været med nogle vognmænd.
Hold da op, nu runder jeg 3 mdr. som arbejdsløs og i dag vælter brevene ind, så næste uge er nærmest besat med intetsigende møder hos AF og fagforeningen.