Hej er der nogen der ved et godt og hurtigt sted at købe en anode og pakning til min 110 l metrovandvarmer?
Vores lokale her ved Roskilde har nu brugt over 1 uge på at finde den, ingen svar endnu og der skal meget snart ske noget der er snart ingen varmt vand,sikkert pga kalk så når den er åbent skal der jo en ny anode til også.
så hvor er det hurtigst og billigst at købe?
mvh Per.
marbjergper » 12 Feb 2012, 16:23 skrev:Hej er der nogen der ved et godt og hurtigt sted at købe en anode og pakning til min 110 l metrovandvarmer?
Vores lokale her ved Roskilde har nu brugt over 1 uge på at finde den, ingen svar endnu og der skal meget snart ske noget der er snart ingen varmt vand,sikkert pga kalk så når den er åbent skal der jo en ny anode til også.
mvh Per.
Vi har begge ting på lager på vores webshop (varerne ligger fysisk på lager i Gørlev).
marbjergper » 12 Feb 2012, 16:23 skrev:Hej er der nogen der ved et godt og hurtigt sted at købe en anode og pakning til min 110 l metrovandvarmer?
mvh Per.
Har du Metro´s eller andet sikkerhedsarmatur på, eller er det "hjemmebyg" ?
Hvorfor gøre det enkelt, når man med en smule omhu, kan gøre det hamrende indviklet.