Glæder mig til at høre nærmere om dit anlæg også! ... Er det også http://www.vivaenergi.dk der sætter dit anlæg op, eller gør du det selv, eller?
Hey.. Ja, en retskinne skal der til. Jeg brugte det på samme måde , som Kenneth beskriver...KennethPoulsen » 09 Feb 2012, 22:02 skrev:Ser rigtig spændende ud!! ... Og oven i købet montering af to ekstra ovenlysvinduer - det havde jeg godt nok ikke kastet mig ud i, glæder mig til at se det videre arbejde på det! ...
Et lille "trick" jeg så var, at når listerne til panelerne var monteret, kørte de hvad der lignede en "retskinne" på tværs af dem, og fik listerne justeret ud fra den, så ikke panelerne hoppede og dansede i forhold til hinanden når de var monteret. Synes jeg sg* var lidt smart, hvis du ikke kender det, så så det effektivt ud - og resultatet var godt!...
Det var nu Pelle, men at du melder ind er da kun bonusKennethPoulsen » 19 Feb 2012, 21:04 skrev:Ved ikke om det var mig eller Pelle du mente, BWJ - men vores anlæg leverede ca. 7.8kwh i dag. (Vi havde sikkert samme vejr, da vi er i samme del af landet).
OK når man tænker på at det var overskyet osv.
Ja det blir spændende,- er det poly ell. mono celler du har på ?KennethPoulsen » 19 Feb 2012, 21:10 skrev:Jeg tænkte i forhold til Stenløse, at det var samme del af landet :-) ...
Glæder mig til at høre om dit anlæg!