Nogen der benytter denne funktion og har lyst til at forklare mig fordelen ved den?

Som jeg ser det, er fordelen ved pausestop, at du kan lade fyret kører efter behov for varme..Squashbuddy » 05 May 2012, 10:10 skrev:Har lidt svært ved at se den egentlige fordel ved sommerdrift, om sommeren vil fyret ikke blot gå på pausestop når varmvandsbeholderen er varmet op og der ikke bliver brugt varmt vand til gulvvarme, radiatorer mv.?
Nogen der benytter denne funktion og har lyst til at forklare mig fordelen ved den?
Jo jo har da version 1,35 pt... Smider 1,36 ind i aften engang, så skulle jeg da vist være opdateret..Posten » 07 May 2012, 15:00 skrev:Hva skiveren, har du ikke fået ny styring siden du kører ned til 10%? Jeg kører nu 25% som min., og tror bare jeg lader den køre sommeren over, hvis ikke forbruget ser alt for stort ud. Der skulle være bedre økonomi i at køre omkring 25-28%, men det er jo så nyt at det må tiden vise. Har måske noget med virkningsgraden at gøre? Den falder måske drastisk under de 3,9kwh som er opgivet som min. i testen???
Sjovt nok har jeg haft samme tanke, og har netop modtaget et på 20 cm idag med posten... Til 22 kr....Posten » 07 May 2012, 17:07 skrev:Jeg får opdateringer fra Dantørv, hvor jeg købte fyret. Vil forøvrigt sætte en usb-forlængerledning i stikket næste gang, så man er fri for at skille panelet med styringen ad:-)
Posten » 07 May 2012, 17:07 skrev:Jeg får opdateringer fra Dantørv, hvor jeg købte fyret. Vil forøvrigt sætte en usb-forlængerledning i stikket næste gang, så man er fri for at skille panelet med styringen ad:-)