Der må jeg være svar skydig....Jeg ved det ikke... Men fik den pr mail, så jeg har bare smidt den i....nasty » 08 May 2012, 06:16 skrev:hvad er der anderledes ved version 1.36 frem for 1.35 ?

Og tillykke med dagen, Nasty...

Der må jeg være svar skydig....Jeg ved det ikke... Men fik den pr mail, så jeg har bare smidt den i....nasty » 08 May 2012, 06:16 skrev:hvad er der anderledes ved version 1.36 frem for 1.35 ?
Jamen så er du jo snart kørenderobinhood » 10 May 2012, 13:21 skrev:yes så er sneglen ankommet så starter dyret op imorgen men en ting der undre mig lidt at der ingen steder i manualen står nogen grundindstillinger for styringen nå men det bliver godt at få gang i den
Dejligt... De har jo også lovet at det bliver en smule kold om natten her i weekenden, så det bliver godt at få startet den lille nye op..robinhood » 10 May 2012, 13:21 skrev:yes så er sneglen ankommet så starter dyret op imorgen men en ting der undre mig lidt at der ingen steder i manualen står nogen grundindstillinger for styringen nå men det bliver godt at få gang i den