Det er den manglende afgift indtægt staten går glip af.
Den vil måske blive pålagt et eller andet sted. Måske i form af stigende ejendomsskatter

Men husk lige at staten får et væsentligt provenu ved salg af CO2 kvoter, og hvad vil du mene at EU´s reaktion vil være, hvis den danske stat straffer borgerne med afgifter/skatter, for at bidrage til en væsentlig forbedring af miljøet ?MortenW » 10 Jun 2012, 10:57 skrev:I glemmer alle en vigtig faktor i jeres regne stykke![]()
Den vil måske blive pålagt et eller andet sted. Måske i form af stigende ejendomsskatter
- den har nok også hjul under. Og dobbelt-differentiale. Så kan den hurtigere køres væk, når den er kaput efter 6 år.BWJ » 10 Jun 2012, 10:38 skrev:
Det er en CCLX/2 Pro 6Kw GLX Override MK4 16 med dobbelt køling og vippebelag![]()
UPSS, min fejl, det havde jeg overset, sorryklr » 10 Jun 2012, 11:16 skrev:
- den har nok også hjul under. Og dobbelt-differentiale. Så kan den hurtigere køres væk, når den er kaput efter 6 år.
BWJ » 10 Jun 2012, 11:14 skrev:
Men husk lige at staten får et væsentligt provenu ved salg af CO2 kvoter, og hvad vil du mene at EU´s reaktion vil være, hvis den danske stat straffer borgerne med afgifter/skatter, for at bidrage til en væsentlig forbedring af miljøet ?
Vi må lige holde focus på, at DK hele tiden har kaldt sig foregangsland/korsfarer for miljøet......................
MortenW » 10 Jun 2012, 11:22 skrev:Det troede jeg også, ind til man lage afgift på pillefyr. som man har gjort i det nye energi forlig![]()
Morten, det er næsten med garanti, at vi får højere ejendomsskatter - men det får for det første alle, for det andet bliver det næppe de miljøvenlige ejendomme der får specielt meget.MortenW » 10 Jun 2012, 10:57 skrev:I glemmer alle en vigtig faktor i jeres regne stykke![]()
Nu knækkede filmen for mig.MortenW » 10 Jun 2012, 13:32 skrev:Det har du ret i. Men er en solfanger det, hvis man ser på den måde den produceres på?![]()
MortenW » 10 Jun 2012, 10:57 skrev:I glemmer alle en vigtig faktor i jeres regne stykke![]()