Jeg har nu forsøgt nogle gange - DET DU'R IKKE !!!!

1.
En Automix CTR er installeret til at åbne til Akku. når Baxi fremløbstemp. er høj nok. Det er imidlertid umuligt at indregulere CTR til Baxiens finurlige styring (setp. -/+ 6° og skift høj/lav last). Dertil er CTR for simpel.
Det kørte nogenlunde med CTR manuelt indstillet, så Baxien kun lige kunne følge med (høj last det meste af tiden). Men - når Baxien er så hårdt spændt for, er fremløb meget af tiden <75°, selvom setp.= 80°. Fik på intet tidspunkt akku. top over 72°, og lagdeling ikke nær så skarp som med Vigas'en, hvilket selvfølgelig skyldes den varierende fremløbstemp., som Baxi styring tillader.
Kunne selvfølgelig slå Baxiens iltstyring fra, hvilket ville give mulighed for tvungen høj last og setp.= 85°, men der stopper jeg godt nok. Vil ikke koble den primære styring fra for at få den skundære til at virke.
Så hellere trimme Baxien til at køre meget lav last. Det kan man godt når man har taget ved lære af Thy

2.
15 kW batter ikke rigtigt noget til ca. 4.000 liter akku.
PS
Kan givetvis laves med en avanceret styring, men cost/benefit bliver aHt. - i hvertfald dyrere end jeg er villig til at betale