Så fik vi lagt 35 kvadratmeter ny gummifolie i hullet. Har i et par år bedraget mig selv med, at det var fordampning, der tog vandet, men nu skulle vi gerne kunne se på vandmåleren, at forbruget falder. Så håber vi, at der går 15 år igen før der skal skiftes. Hold da op et arbejde.
For H****** da Calle, håber ikke du har været ude og give menneskepenge for ny hud til bassinget
Sådanne ting skal der altid først spørges om der skulle være nogle der har det på lager her i forummet, inden man går ud og bruger sine hårdtjente sedler
et stort arbejde at skifte folie , nyd nu vandet her i sommer så har du glemt det til næste år
Som Aaen sagde : ok, det er osse bare for at have sagerne. hvis nu at der skulle komme en landmand op i mig
Bor du på Midtsjælland og står en aften og mangler fotoføler eller eltænder til scotte/woody så giv mig en pm
Oldgaard » 19 Jun 2012, 22:01 skrev:For H****** da Calle, håber ikke du har været ude og give menneskepenge for ny hud til bassinget
Sådanne ting skal der altid først spørges om der skulle være nogle der har det på lager her i forummet, inden man går ud og bruger sine hårdtjente sedler
et stort arbejde at skifte folie , nyd nu vandet her i sommer så har du glemt det til næste år
Hvad skal det sige, var du manden der havde noget bassing hud....
Nyt er dejligt, men gammelt er bedst...!
Solceller SMA2100+SMA3000, med 24 Stk 260W, Sydøst
naa ikke mig men kender en der har en del liggende
mangler du da lidt ?
men der er jo desværre lidt afstand mellem Sorø og Silkeborg dog skal jeg på rundtur i næste uge i det jydske, så hvis min makker og jeg kunne finde plads i bilen, så må vi da se om transporten ikke kunne klares på den måde.
Som Aaen sagde : ok, det er osse bare for at have sagerne. hvis nu at der skulle komme en landmand op i mig
Bor du på Midtsjælland og står en aften og mangler fotoføler eller eltænder til scotte/woody så giv mig en pm
naa ikke mig men kender en der har en del liggende
mangler du da lidt ?
men der er jo desværre lidt afstand mellem Sorø og Silkeborg dog skal jeg på rundtur i næste uge i det jydske, så hvis min makker og jeg kunne finde plads i bilen, så må vi da se om transporten ikke kunne klares på den måde.[/quote]
har gravet et hul i græsplænen som godt ku brugr noget hud hvis du har noget i overskud
Er her stadig nogen der ligger inde med Bassinfolie/gummidug/søhud :-)
Ja, undskyld jeg ripper op i en lidt gammel tråd, men jeg skal skifte dug i et bassin (ca. 2x2x1.50M).
inden jeg går ud og kaster pege efter en butik, så kunne det jo være en af jer stadig lå inde med et stykke jeg kan bruge?
Conr8 skrev:Er her stadig nogen der ligger inde med Bassinfolie/gummidug/søhud :-)
Ja, undskyld jeg ripper op i en lidt gammel tråd, men jeg skal skifte dug i et bassin (ca. 2x2x1.50M).
inden jeg går ud og kaster pege efter en butik, så kunne det jo være en af jer stadig lå inde med et stykke jeg kan bruge?
Mvh
Conr8
Opret din egen tråd i købsforum. Det giver også langt mere mening.