Jeg kan hermed sige at jeg kommer med. Så tager vi sku den pensionerede storebæltsfærge igen. Der er jo god plads i den.
MEN!!! OLDE!!! Du skuffer mig. At du ikke er med i morgen. (du skal være velkommen her, bare det ikke er i næste weekend, da er jeg inviteret til Tyskland, som banefotograf til EM i traktortræk)
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.
levi » 30 Aug 2012, 22:48 skrev:
Ok fedt - kommer du så til Gørlev 17.45 med en lille en, - og ønsker os god rejse ? - den lille omvej gør jo ikke skade vel ?
kl 17. 45 i dag ? hmm hvis min rørpusher har de stumper jeg skal bruge og jeg kan nå det, så jaaaaa
Som Aaen sagde : ok, det er osse bare for at have sagerne. hvis nu at der skulle komme en landmand op i mig
Bor du på Midtsjælland og står en aften og mangler fotoføler eller eltænder til scotte/woody så giv mig en pm
Ulrik » 31 Aug 2012, 07:28 skrev:Det bliver mere og mere fristende at tage turen.
Men for pokker da. Der er jo så langt at man skal have madpakke med
der er pølsevogne flere steder på turen... var lige i Hjallerup sidste weekend, så har tjekket
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."