Hejsa herinde,
Har lige fået sat en opdaterings chip i min Scotte styring (version6.78).
Kunne så læse mig frem til at den skal justeres til fyret. Her blandt andet Kw og blæser. Kw var nemt at finde i Autoberegningen, men hvor Søren ændrer man sin blæser? Eller finder chippen selv frem til hvilken man har?
Jamen derinde kan jeg jo kun justere blæser hastigheden......:-) Som jeg har forstået det så skal styringen vide hvilken blæser model der er monteret eller har jeg misforstået den del?:-)
Michael....> hvad betyder det at sætte ydelse op til 20KW? Har hele tiden læst at indstillingerne i effekt i Autoberegning skulle svare til brænderen......altså i dette tilfælde 16KW.:-)
Dunas....> Kører jeg de indstillinger på blæseren så er det som stjernekastere inde i brændekamret.......lige nu køre jeg 17, 21 og 27. I lavlast er der så hmmm ja vil sige ingen røg eller kun meget meget lidt. Der er kun meget svagt/ næsten usynlig røg ud af skorstenen....:-)
Skovsborg » 04 Oct 2012, 19:56 skrev:Dunas....> Kører jeg de indstillinger på blæseren så er det som stjernekastere inde i brændekamret.......lige nu køre jeg 17, 21 og 27. I lavlast er der så hmmm ja vil sige ingen røg eller kun meget meget lidt. Der er kun meget svagt/ næsten usynlig røg ud af skorstenen....:-)