Tak for jeres gode bud, jeg må vist lidt mere rundt og kigge, heldigvis skal Peugeoten først synes næste sommer så jeg har god tid til at finde den rigtige

Touran skal jeg ikke have, den har efter sigende store problemer med rust, kender en der har haft den fra ny, og den har allerede fået lavet paneler skiftet bagklappe og døre og er malet op til taget godt nok på garantien, men det gider jeg ikke.
Det kan da godt være jeg skal kigge lidt på en S-max, er der ligeså meget plads som i galaxyen?, det der tiltaler mig ved Galaxyen er sæderne og den plads der er for alle i bilen, jeg synes at mange af de biler der sælges til 7 personer simpelthen er for små på de 2 bagerste sæder, dette gælder både Mazda 5, Opel Zafira og Toyota Verso.
Nu er jeg typen, der køber en bil og kører i den til den ikke kan mere og ungerne bliver jo også ældre, grunden til at det skal være en 7 personers er at vi snart får barn nummer 3 og jeg vil da ikke udelukke at vi skal have en mere, så for ikke at skulle skifte den igen om et par år, vil jeg have en 7 personers
Seat Alhambra og VW Sharan er det stort set den samme som en Ford Galaxy? synes bilerne ligner hinanden utroligt meget både karosseri og interiør?