tjeck lige efter at der ikke sidder en gearkasse af en art på den generator der............ der skal nemlig også olie på.
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat Bigfoot, herning pullingarena.
Forresten, hvor "stabil" kan man egentlig forvente sådan et billigt dyr er... Jeg tænker på elektronik... Havde lidt planer om bare at knalde den på en af lysgrupperne i stuehuset så der er lys etc... Men hvad med tv og den slags. kan hman resikere at futte noget af?
tag en masse billeder og send mig dem som mms........ så skal jeg fortælle dig.
"omdrejningstal, kølevandstemperatur, og turbotryk, er alt sammen totalt ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
Det meste elektronik køre jo fra 110V til 240V. Så det går nok alt sammen.
Det var ikke noget jeg ville bekymre.mig.om, med mindre du har et dialyse der skal køre imens...
Så giv du den bare gas;)
Og ja, de er sku tørstige, så bare vent til at du belaster den;)
her er billeder big... https://www.dropbox.com/sh/73lzr1x3505ui0d/uISwocGkU9
Bemærk især plastikposen på det sidste billede... Som er kilet ind mellem motor og tank... Der var manualen i, og den er kun lidt brændt...
Det er kun motoren der skal olie på. Den sorte prop der, angiver maks, som du også kan se på klistermærket derved.
Det skal stå helt oppe i proppen der.