Har selv sådanne en model, blot en tæve på 4 år..

Lintz » 21 Oct 2012, 11:46 skrev: Her er vores nye skud på stammen - En lille tæve fra Vesterås, Sverige.
Tillykke med den lille ny - Landlyst.............også til dig Bigfoot.
jeg tænkte det samme.... hvad hulen er det for en??
Light Image resizer kan klare opgaven for dig: http://www.afterdawn.com/software/deskt ... esizer.cfmLandlyst » 21 Oct 2012, 14:41 skrev:Hmm nu ville jeg jo godt lige ha lagt en del billeder ind her... Men havde en gang et program som automatisk kromprimerede billeder når jeg lagde dem ind... Men det forsvandt med en formatering... Nogen der kender et der ka gøre det.... ???(altså det ka jo resultere i billedespam....
)
du skal have en lille historie... jeg ville have kaldt ham Merlin i første omgang, men det gad fruen ikke.Landlyst » 21 Oct 2012, 14:36 skrev:Hehe Lille Diesel..... Ja den ka da ikke hedde andet....Tillykker med ham...
Det er såmænd en Chinese crested - eller på jysk........Kinesisk hårløs. Findes også som Powder puff....Eller på jysk....med hår.
Øh... javel ja....Lintz skrev:
Det er såmænd en Chinese crested - eller på jysk........Kinesisk hårløs. Findes også som Powder puff....Eller på jysk....med hår.