Her også bestilt 2 x Ekosupply, Men er lidt i tvivl om det er det rigtige valg. De er vist laver til at hente piller
fra bigbag, men jeg skal hente pillerne fra naborummet. Er der nogle der har en ide om flexslangen
kan forlænges ude problemer ?
Vh
mellon » 24 Oct 2012, 19:19 skrev:Så er der ikke mange dage til at 2 x 2500 lander![]()
Her også bestilt 2 x Ekosupply, Men er lidt i tvivl om det er det rigtige valg. De er vist laver til at hente piller
fra bigbag, men jeg skal hente pillerne fra naborummet. Er der nogle der har en ide om flexslangen
Vh
Hvorfor har du købt to sæt?, er det ene til at plukke dele fra eller bor du bare i et meget stort hus så du bliver nødt til at have gang i begge pillefyr for at holde varmen?mellon » 24 Oct 2012, 19:19 skrev:Så er der ikke mange dage til at 2 x 2500 lander![]()
Vh
mellon » 24 Oct 2012, 20:01 skrev:Med alle de problemer jeg har læst om tænkte jeg et backup fyr er sagen![]()
Nej, det er et til sommerhuset og et til privaten.
Vh
Brandsen » 24 Oct 2012, 19:52 skrev:Halløj i forum,
.. men hey, check lige seneste udgave af BTV 32 inden der laves rørgennemføringer gennem
en mur til den brandcelle hvor fyret står, sådan fejeren ikke efterfølgende giver voldsomme problemer.
Brandsen » 24 Oct 2012, 21:22 skrev:Halløj i forum,
@Rene, yep, jeg har selv et tomt faldrør fra loftet, ikke noget problem med fejeren,
men bare lige gøre opmærksom på problemstillingen, f.... skulle jo stå i at få det hele
lavet fix og færdig, for derefter at få det kasseret pga ovetrædelser af BTV 32.