SHIT jeg havde skrevet en hel stil om indstillinger og klikket på vis prøve og pist væk er det heleBonde32 » 25 Jan 2012, 15:53 skrev:har ikke temp føler på røgrør, hvad da ??
Jep har 1 til 5 prikker

så slut for i aften
SHIT jeg havde skrevet en hel stil om indstillinger og klikket på vis prøve og pist væk er det heleBonde32 » 25 Jan 2012, 15:53 skrev:har ikke temp føler på røgrør, hvad da ??
Jep har 1 til 5 prikker
prøv primær 3 og forsat sekundær 2 hvordan kører det så - tjek flammenBonde32 » 24 Jan 2012, 16:19 skrev:tidligere ejer har instillet fyret, til primær 4 sekundær luft 2. Har ikke pillet ved det, er ikke en ørn til det endnu. Men må jo se om ikke får optimeret tingene. Synes blæser sidder godt fast, ville have den renset, kan se skal gøres 4 gange årligt
du mangler røret i bunden, den kan købes seperat, den keramiske bund ser noget slidt ud måske det hele skal skiftes??Bonde32 » 02 Nov 2012, 19:24 skrev:Har haft baxi innova std, i lidt over et år ( hus købt med pågældende fyr )
Har kigget lidt i kataloget, de tidligere ejere, havde lagt sammen med brugsanvisning.
Kan ikke lige se hvor den her er : keramisk sten
http://www.baxi.se/includes/crop_image1 ... pg&Width=0
Er den ikke i mit fyr, taget ud eller. Har lidt billeder fra fyret, kan ikke lige se. Hvis den ikke er der, hvad så fordele ulemper, evt, hvad er prisen hvis nogle ved det, hilsen en amatør
Fantatisk hvad ham mejeristen kan finde til os, tror du skal skifte hele sættet så ved du det er i orden.Bonde32 » 04 Nov 2012, 11:58 skrev:Hej folke, ja har brugt fyret uden rør, i den tid jeg har haft huset.
Tidlige ejer instruerede mig i fyret,
men fortalte ikke noget om at det manglede. Så blev bare noget nysgerrig, da jeg kiggede i kataloget en dag
Mht Mejerist, kan ikke se Baxi nr på reservedele i Manualen, tror vil snakke med tidligere ejer, samt en Smed om det