Hejsa nå konen så en rotte udenfor den anden dag og jeg har smidt et par klapfælder op men der sker ikke en skid hvad bruger i som lokke mad til de skide rotter
Alt efter hvor du bor er det formentlig en enkelt strejfer.
Min ene schæferhund snuppede en på gårdspladsen den anden dag.
Rotten skreg som et lille barn indtil hunden knækkede ryggen på den.
Hejsa nå konen så en rotte udenfor den anden dag og jeg har smidt et par klapfælder op men der sker ikke en skid hvad bruger i som lokke mad til de skide rotter
Har hørt de er helt vilde med Nutella.
Med varm hilsen
Flemming Thomsen Hvad kan udskydes til imorgen, skal ikke laves idag - thi imorgen er det måske overflødigt
Jeg benytter Nutella. Rotter elsker Nutella. De er overhovedet ikke mistænksomme. Nutella falder heller ikke af fælden. Jeg bruger det også til mus..
Solceller 7.6 kw anlæg. 40 x 190 watt. 42 gr. taghældning. 25 gr. mod vest fra stik syd. 2 stk 3 kw KLNE invertere.
V. pumpe Luft/luft . Panasonic. CS.HE9LKE/ CU.HE9LKE
Livet er ikke så fattigt på glæder, når bare man kommer de rigtige steder.
har prøvet begge dele (peanutbutter og nutella) det virker begge dele. har dog en (udokumenteret) fornemmelse af at peanutbutteret er bedst
BAXI Bonus 30 + akku. tank som sikkert er Østjyllands bedst isolerede (30 cm under bunden, mellem 40 og 80 cm på siden samt 70 cm på toppen isoleringsmaterialet er flamingogranulat)