jeg købte i sommers hus med fruen med dertil hørende pille fyr.
har dog ikke rigtig nogen forstand på dette :-/ har bare tændt og fyldt piller på, og da jeg lige er blevet far også har der været andet at se til end fyret (dog bliver det renset hver 7-14. dag). syns dog den brugte ret mange piller så besluttede at skrive forbruget ned.
fredag d. 14 dec rensede jeg fyret og fyldte 12 poser på. disse var dog allerede brugt søndag d. 23 dec, hvor jeg fyldte 6 poser mere. idag ved middag var fyret dog igen gået ud grundet mangel på piller. huset er 142kvm med 1. sal hvor taget er lavet for ca 10 år siden så isoleringen er rimelig. der er også hulrums isolret her plus vi har en brænde ovn i stuen (denne bliver dog kun tændt et par aftener om ugen) vi har et badeværelse på ca 15 kvm med gulvvarme (termostaten står på 2) og render ellers ikke rundt i 25 graders varme herinde, lyder pille forbruget rimeligt i jeres ører eller kan fyret med fordel indstilles bedre? hvis ja ville jeg værdsætte fif! (en decideret guide vil blive modtaget med kyshånd

nu er min viden om pillefyr som sagt begrænset så ved ikke helt hvad i skal bruge af data på fyret men her er lidt: brænderen er af mærket scotte 6.26 20kw med en blackstar 20 boiler, håber nogen vil give sig tid til at hjælpe og jeg takker på forhånd..
godt nytår og venlig hilsen jesper