Mærkeligt man kan man glæde sig over det , når det er en jyde, da de fleste jo er tilflyttere fra jyllandjopa skrev:Jeps havde bemærket at de kom fra Sjælland![]()

Godt nytår

Mærkeligt man kan man glæde sig over det , når det er en jyde, da de fleste jo er tilflyttere fra jyllandjopa skrev:Jeps havde bemærket at de kom fra Sjælland![]()
Næ- men det må dælme havde trykket noget i ørene lige inde vinduerne er røget ud.....Skiveren skrev:Hvis man nu skal rode rundt med kanonslag, er det godt noget af det dummeste jeg længde har læst... Det er dælme ikke studenterhuen der trykker....
Kan måske bruges i en ryge kampagnetriumph skrev:DEt det jeg siger:
Ryning er livsens farligt ...;o)
Det tænkte jeg også... At de kun har ringen for ørene og ikke sprængte trommehinder, er sgu da en gåde...Lintz skrev:
Næ- men det må dælme havde trykket noget i ørene lige inde vinduerne er røget ud.....
Måske det er det sidste knald han har fået i år - Og lidt ind i det næste.Landlyst skrev:
Det tænkte jeg også... At de kun har ringen for ørene og ikke sprængte trommehinder, er sgu da en gåde...For at blæse ruderne ud og presse bunden ud.... Så skal det dælme være tryk på....
Men hvis den eksplotion sker mellem benene på en mand så burde han sgu ha taget mere skade.... Ellers er der godt nok en der holder hånden over dem....
Lintz skrev:
Måske det er det sidste knald han har fået i år - Og lidt ind i det næste.