Så er mit Scotte 16 kW og Dor 24 kW kørende og der er atter varme i huset!
Jeg fulgte vejledning (og Falcks ord) og fyret kørte i første hug Jeg har justeret lidt på Lav Last indstillingen da styringen viser F ind i mellem.
Og så er det jo dejligt, at vide, at nu koster det "kun" det halve, at opvarme huset
Hilsen en ny pillefyr ejer!
Jesper
Tillykke med dyret
Mht F fejlen, så kan du sætte værdien af lysføleren ned til 7 fra 10, så er den ikke så følsom.
Jeg tror det er nr 3 fra oven i den "hemmelige" menu..
Klaus skrev:Kanon...
Spændende om du så kan holde fingrene væk ?
Hej Klaus,
Holde fingerne væk? Nej det kan jeg ikke Jeg skal igang med de fif jeg har fundet her i forumet, såsom få låget til, at slutte ordentlig til, fuge træklågen til etc.
Hilsen
Jesper - Nu på piller ;-)
Falck skrev::
Mht F fejlen, så kan du sætte værdien af lysføleren ned til 7 fra 10, så er den ikke så følsom.
Jeg tror det er nr 3 fra oven i den "hemmelige" menu..
Hej Falck,
Jeg lier til fyrrummet (måske skulle jeg få mig en pc der inde). Jeg har endnu ikke Interface, men det er på lister over absolut nødvendige indkøb for husholdningen
Hilsen
Jesper
Alt efter hvilken chip version du har i styringen kan den interface laves for ca. 150 kr.
M.v.h. Ollii.
JesperTheViking skrev:
Hej Falck,
Jeg lier til fyrrummet (måske skulle jeg få mig en pc der inde). Jeg har endnu ikke Interface, men det er på lister over absolut nødvendige indkøb for husholdningen
Hilsen
Jesper
Når du taler kan du kun sige noget du allerede ved. Når du lytter kan du lære hvad andre ved.