Har snakket med ham i tlf ..og han har frygteligt meget at lave efter han er blevet "kendt" på div forum´s.
Ked af jeg hængte ham ud som useriøs

Da jeg også bor i Randers er man jo altid int. i at høre om hvad andre i området kan få dem til.brightguard skrev:Så har jeg også fået mine piller![]()
Har snakket med ham i tlf ..og han har frygteligt meget at lave efter han er blevet "kendt" på div forum´s.
Ked af jeg hængte ham ud som useriøs
Yep.thy skrev:hvis du taster ind som du vil bestille 3 paller når post nr kommer på vises prisen inklusiv transport
nok ca1800 der hvor du bor
Jeg venter stadig på mine piller, venter desværre også stadig svar på min forespørgsel om hvornår de regner med at levering vil foregåPeterBH skrev:Jamen set i lyset af Jeres erfaringer med ham her, har jeg i dag bestilt 3 tons. kr 2000,- inkl levering på sydfalster pr ton.
i ordrebekræftelsen bliver jeg advaret om 2-3 ugers leveringstid pga "overvældende succes"
Ja, jeg har 2 tons tilbage, så det kan være at det er ved at være tiden for at genbestillePeterBH skrev: Jeg venter stadig på mine piller, venter desværre også stadig svar på min forespørgsel om hvornår de regner med at levering vil foregå![]()
Kan kun glæde mig over at jeg har oliefyr også, for nu er de gamle piller sluppet op, så det er "sheikens glæde" der holder mig lun i disse dage
Jeg skylder da at oplyse, at mine piller er landet, de ankom ca. d. 10 januar, så de oplyste 2-3 uger blev til 4, det er ikke helt så skidt alligevel, skal bare huske at bestille i bedre tid næste gang.PeterBH skrev: Jeg venter stadig på mine piller, venter desværre også stadig svar på min forespørgsel om hvornår de regner med at levering vil foregå![]()
Kan kun glæde mig over at jeg har oliefyr også, for nu er de gamle piller sluppet op, så det er "sheikens glæde" der holder mig lun i disse dage