Hvis jeg nu kan dag for dag følge med i hvor mange sække jeg fylder på, giver det så mening at justere ind efter dette?
Og hvis beregningen så tror jeg bruger mere end jeg egentlig gør, skal mængden på de 6 minutter så stilles op eller ned?

klinten skrev:Kan det lade sig gøre at justere pillemængden ind efter det faktiske forbrug? Nej
Hvis jeg nu kan dag for dag følge med i hvor mange sække jeg fylder på, giver det så mening at justere ind efter dette? Nej
Og hvis beregningen så tror jeg bruger mere end jeg egentlig gør, skal mængden på de 6 minutter så stilles op eller ned?
Hej, jeg kan heller ikke få det aktuelle forbrug til at stemme overens med det styringen viser, jeg har vejet piller af mange gange med det samme resultat, og fyret kører som en drøm, styringen viser et forbrug på 20 kg. hvor jeg reelt kommer 25 kg. iklinten skrev:Men hvorfor passer mit forbrug aflæst i styringen så slet ikke med mit forbrug i virkeligheden når jeg har indtastet mængden i autoberegning? I går var siloen tom, jeg fyldte 2 sække på og indtastede 32 kg. Her til aften stod den på -5 kg og der var ihvertfald 2-3 kg tilbage i siloen, hvis ikke mere..
Jeg syntes ikke du behøver at droppe planen, jeg har justeret efter metoden og det virker perfekt. Det er naturligvis ikke efter bogen, men manualen ser jeg som en vejledning. Der kan fint være flere rigtige måder at gøre det på.klinten skrev:Så dropper jeg den plan..
God ideklinten skrev:Så dropper jeg den plan..