Så løber det også op. Har lige fået pris fra traepillerogbriketter.dk. De skal have 1965 leveret pr palle. Pillemadsen løber op i 1599 + 454 = 2053. Tak for dit svar..
Bor desværre i zone 5!! Kalundborg. Nogle leverandører på sjælland der kan anbefales.
Skal siges jeg har købe hos Qubik i to år til 1950 pr palle. Nu koster de 2050!! Og så syntes jeg heller ikke Ystad pillen kan stå ret længe på lager, før den smuldre en del..
Det er under alle omstændigheder stadig billigst at købe i Tyskland, selv om man bor på Sjælland. Hvis vi fx. tager Barlinek hos Jem og Fix, der for tiden er på tilbud til ca. 2000,- . Den kan jeg få leveret med mobiltruck til 2140,-, hvis jeg køber den hos pillemadsen og får den transporteret af fragtshoppen. Prisen er 2086,- til kantsten uden mobiltruck. Priserne er ved levering af 3 paller, som jeg altid køber. Det kan simpelthen ikke gå, at selvafhente varerne i Jem og Fix for at spare så lidt. Det koster jo også brændstof at selvafhente. Undtagelsen er selvfølgelig, hvis man lige står og mangler 1 enkelt palle. Den er for dyr at få fragtet.
Det er fandme uhyggeligt, at det kan betale sig at købe 3 tons træpiller i Flensborg og få dem fragtet til Kbh.
Hej
Jeg tager altid 6 tons ellers syntes jeg det bliver for dyrt. Hvis du kunne finde en der osse skal have kan man jo få lavet en del levering mener det koster omkring 250
Mvh Brian
26 stk himin HG-250S og kostal piko 7.0
Nu med renseblæs på pellx
Hvis du har CVR nummer slipper man helt for tysk moms også.
MVH
Claus
Fyrmester på lamborghus
"hvor høj dine trone end er vil du altid sidde på din egen røv"
30Kw scotte. opop 30kw blackstar. 500l pilletank. Magna 25-100. V10
16kw jordvarme og 7kvm solfanger til sommerdrift med samlet 500L VVB
Så løber det også op. Har lige fået pris fra traepillerogbriketter.dk. De skal have 1965 leveret pr palle. Pillemadsen løber op i 1599 + 454 = 2053. Tak for dit svar..
Leveret OG AFLÆSSET - Eller?
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.