Jeg startede midt septemper..... Min røg temp ved ny renset kedel er 130 og så renser jeg igen ca hver 4uge ved 180-190grader.
Der jeg ville hen er hvorfor skifte min Bio.... Til et der måske ok spare noget/lidt også smide det efter reservedele....For f..... hvis alt går galt i en weekend er det muligt og putte en pind på
Også skal vi jo også være god ved fuglene
Eneste minus er godt nok at man skal stille på piller hele tiden når ude temp. ændrer sig. Hullet i nedfaldsskakten har jeg sat større, så de store piller ikke sætter sig i klemme.
Jeg har sparet ca 800-1200kilo ved og skifte...Det skal så også siges at jeg køre med buffer tank så fyret køre altid 100% ydelse
oki, logik, burde have sagt mig selv, at der skulle en anden styring på for at opnå den kontrol
men fedt nok, jeg prøver selv at styre/regulere tilførsel manuelt når temp går op/ned, der sker på piller og gulvvarmen. men opnår jeg noget, det tror jeg ikke. ca. 80% er målet her, så er der lidt luft til natten, når ydelse går lidt op.
supra thomas skrev:ok. hvad kg står din så på af piller
0.85 - 0.90 i de sidste 14 dage , det er efter 1.00 - 1.10 ved optænding, så sænker jeg den hurtigst, ellers rammer jeg 50-60% og det klarer min blæser ikke rigtig godt. det kunne være bedre, men 39g i gulvet er lige pt det som giver god indetemp.