Ville ind her til aften og bestille en sommer herd til min 16kW brænder.. men men men den er ikke til at finde nogen steder
Er den blevet taget af programmet fra NBE's side eller?? Jeg er næsten 100% sikker på jeg så en sådan da jeg kigge stumper til scotte i efteråret.
kdp skrev:Havde samme problem ! Mente jeg så en hos Levi + har sendt ham en mail, men ikke fået svar
Jeg kan ikke finde en mail fra dig af ?, - den må være røget ud i cyberspace ?
Vi kan pt. ikke bestille sommerherden, - den er taget af scotte.dk som er vores indkøbsside - jeg har ikke rigtig fået nogen forklaring på hvorfor de er fjernet, - men kunne forestille mig det muligvis er fordi man arbejder på en ny model (?).
Hej Levi. den sendte jeg i fredags gennem jeres hjemme side. Pyt, vi hører nok når der kommer en ny, men når solen er fremme kommer vi snart til at skulle bruge den
levi skrev:
Jeg kan ikke finde en mail fra dig af ?, - den må være røget ud i cyberspace ?
Vi kan pt. ikke bestille sommerherden, - den er taget af scotte.dk som er vores indkøbsside - jeg har ikke rigtig fået nogen forklaring på hvorfor de er fjernet, - men kunne forestille mig det muligvis er fordi man arbejder på en ny model (?).
Bør man, på en 16 kW Scotte, bruge sådan en når det bliver varmere i vejret ?
--
Christian.....
Nu med Scotte 16 kW på BS20 semi:-)