Venlig hilsen
Bio 18 kan også kørre sommerdrift .HR LUCCA skrev:Hej TopCatdk hvis du skal vælge mellen et Bio 18 og et Scotte vi jeg bruge de sidste penge og købe et Scotte , min Bror har et bio 18 og jeg har et Scotte 10kw, så jeg har nemt ved at sammeligne dem, Bio 18 er et ok fyr ,men Scotte er noget bedre , scotte fyret er meget nemmer og rense , der er mange flere muligheder i styringen til feks sommer drif så det kun starter når det skal lave varme til VVB , priser på reservedele er også meget lavere , så jeg er ikke tvivl
Det var da hvis BioMax 16 tråden gik på, ikkebent skrev:
Bio 18 kan også kørre sommerdrift .
jo undskyld men de er da i familie ikkeOlaf13 skrev:
Det var da hvis BioMax 16 tråden gik på, ikke
Tom_AT skrev:Overhovedet ikke. Bio 18 er noget gammeldags gøgl, for nu at være lidt grov. Biomax 16 er rimeligt moderne udført
det er helt ok at være grov på en sjov måde jeg kan godt klare det, det er man som bio 18 ejer jo van til, og det om man er til pladejern eller støbejern ja det er der jo en del meninger om, men jeg holder mig til støbejern.Tom_AT skrev:Det var også kun for at være lidt grov. Ved godt der findes glade ejere at rigtigt mange fyr som måske ikke er super moderne længere. Jeg mener bare at sådan en støbejerns-kedel måske ikke er så skide tidssvarende mere